Vad ska Ni äta idag? Part 16
Till lunch?? Äter ju frukost nu så.. Men ikväll ska vi tydligen hämta pizza med några vänner till melodifestivalen..
Till lunch?? Äter ju frukost nu så.. Men ikväll ska vi tydligen hämta pizza med några vänner till melodifestivalen..
Älsklingens matdag: Han funderade på något tex-mex kött.. och något till.. berättar mer sen
Lunch: Kebabpizza, med sallad å sås från igår.
Middag: Entrecoté, med marinerad klyftpotatis och grönsaker till.. *mums*..
Älsklingens matlagningsdag.
(OT: Förlåt, men så avis på alla som får grilla, men till sommarn så..)
Idag blir det risotto, med paprika, majs, ärtor, champinjoner, rödlök och kyckling, allt färskt såklart.
Till det nygräddade baguetter och någon cremefraiche, mest troligt paprika/chili.
Lunch: Nudlar, stekt bacon, paprika/chilicremefraiche å röra om.. *mums*.. så lätt
Lunch: Värma Risotto.
Middag: Någon som har några tips på en het soppa?????
Lunch: Nudlar med skinka å cremefraiche..
Funderar på om det skulle bli tacos ikväll.. älsklingen får laga tror jag.. jag storstädar med värk å sträckning i kroppen
Lunch: Vesuvio med sallad..
Lite påskmat till lunch idag
Sen ikväll blir det tacos..
Det blir bara spaghetti och köttfärsås idag
De bidde bara nudlar, men så gott ändå.
Sen blir det dounut och flingor med fil till kvällsfika..
MIDDAG: Kycklingfilé som ska stekes sen på med stekta champinjoer, papriak och lök, sen på med någon god färskost och in i ugnen. Till det blir det nog marinerad klyftpotatis.
Jag vill ha lax med någon god sås.. å nudlar till.. för potatis hade vi igår.. eller laxsoppa.. thai chi eller liknande, vill iaf ha lax..
Lunch: Kaffe, smörgås å flingor.
Middag: Ingen lax :( Iaf, texmexkyckling, jasminris och bea. Med grönsaker.. he får dug..
Lunch: Värmde jasminris, kycklinglår och beasås.
Middag: Kebabrulle (Åt så möe jag kunde tills jag fick en illamåendeattack :()
Middag: Ska hinna med att göra någon korvgryta på Kolbasz, någon som har en idé, vill ha i paprika och lök iaf, men inga tomater eller ketchup :D
Lunch: Värmde kebabrulle.
Middag: Spaghetti och köttfärsås.
Jobba, natti natt...
Lunch: Spaghetti och köttfärsås med massa gott i.
Middag: Kyckling, bacon, chili/paprika cremefraiche och nudlar m.m. :)