• Jewell

DOMSJÖ-diskho, har du sån titta in...

HAr du en domsjö diskho från ikea och vill visa hur den ser ut på plats i er kök skulle jag bli glad.
    Jag har bara sett diskhon på bild på ikeas hemsida och skulle vilja se hur den ser ut på plats i ett kök innan jag beställer den.

Är ni nöjda med den diskhon?

Det är den med dubbla diskhoar som jag tittat på...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-03 18:34:56:
    Gärna bild framifrån...

• Svar på tråden DOMSJÖ-diskho, har du sån titta in...
  • Alvira

Hej! Jag har nyss renoverat mitt kök, och har den med dubbla diskhoar. Jag tycker jättemycket om den! Den är ju ganska stor, men passar även i ett litet kök som mitt. Tyvärr har jag ingen bild nu, (är på jobbet), men kan ordna det i kväll.

• Jewell

tesbrandt

Just så menade jag. Är du nöjd med din diskho?
    Har du nån bild direkt framifrån så man ser hur den ser ut i
    köksskåpen?

• tesbrandt
    Jewell skrev 2008-01-04 18:44:40 följande:
    tesbrandt Just så menade jag. Är du nöjd med din diskho?Har du nån bild direkt framifrån så man ser hur den ser ut iköksskåpen?
    Det är inte min diskho. Hittade bilderna på mininrdning.se.
  • Jewell

Okej,men tack för tipset iallafall om sidan och bilderna..

Nån annan so har denna diskho och bild på den så att jag ser hur den ser ut framifrån i köket.
    På IKEAs hemsida får man inte ens måtten på diskhon eller bild på hur den serut fraifrån bara snett ovanifrån...

• Alvira

Hej TS!

Ledsen att jag inte hunnit lägga ut någon bild. Hittar inte min kabel till mobilen. Ska försöka fixa det senare ikväll.

• Jewell

Finns det två modeller av domsjö? Jag vill ha en sådan som inte är infälld i bänkskivan utan man ser hela diskhon.

Alvira - Det är ok, jag väntar med spänning att se din bild.

• tesbrandt
    Jewell skrev 2008-01-07 17:26:22 följande:
    Finns det två modeller av domsjö? Jag vill ha en sådan som inte är infälld i bänkskivan utan man ser hela diskhon.Alvira - Det är ok, jag väntar med spänning att se din bild.
    Ja det finns den med en enkel ho som visades av kloren tror jag det var. Sen finns det den dubbla som henrysdotter på mininredning.se har.
  • musli
    Jewell skrev 2008-01-07 17:26:22 följande:
    Finns det två modeller av domsjö? Jag vill ha en sådan som inte är infälld i bänkskivan utan man ser hela diskhon.Alvira - Det är ok, jag väntar med spänning att se din bild.
    Finns tre modeller av Domsjö... Den dubbla utanpå-liggande, en enkel utanpå-liggande och en enkel infälld variant...
  • Jewell

Tack musli, så jag inte handlar fel...tänkte nämligen beställa på posten...då vi har så långt till IKEA.

• Malinx

ha ha finns det en diskho som heter domsjö helt otroligt att en sådan litet ställe kan få namnge något i Ikeas sortiment.

• Jewell

Nu är den köpt och hämtad hem den.
    Super nöjd, nu väntar jag bara att få lägga in
    den i köket och börja använda den.

Svar på tråden DOMSJÖ-diskho, har du sån titta in...