• Skogsflickan

Uppkörning i Jakobsberg!!Hjälp!!

Hello...Nu är det att jag har min uppkörning imorgon 15.35 i Jakobsberg...Nervös som sjutton=( Mina frågor är ngn som kört upp där vid den tiden ungefär??Är det krångliga vägar? Vad ber de om att man ska göra på uppkörningen i starten??Har fattat att de tar lite olika vägar olika tider på dagen..Därför undrar jag..Aldrig kört i jakan..Utan körde i farsta men de hade inga nära uppkörningstider...Undrar även om inspektörerna är trevliga eller såna som alltid vaknat på fel sida...=)

Hoppas ngn kan stilla min nervositet och vara så gullig att lugna mig=)

Kram

• Svar på tråden Uppkörning i Jakobsberg!!Hjälp!!
  • Skogsflickan

puffar upp tråden...ingen som kan hjälpa mig=)

• Johanna71

Hur gick det för dig? Tyvär vet jag inget om Jakobsberg, jag kommer att köra upp i Södertälje.

Man ångrar bara det man aldrig provat
  • Skogsflickan

Wooohooo!! gick jättebra o jag fick kortet...Men nu fegar man ju att köra själv=)) Nu när man får... Inspektören va hur gullig som helst o jättetrevlig så hela oron släppte så fort jag satte mig i bilen=)

Lycka till med ditt körkort=)

• Johanna71

Grattis! Vilken härlig känsla att sätta sig i bilen och köra ivägGlad

• Krisselina

Jag var lite sent ute :) Har bott i jakan och tänkte säga att vägarna där är busenkla att köra. :) Grattis till kortet!!

Lita alltid på din intuition
  • LaFontaine
    Krisselina skrev 2008-01-24 09:27:29 följande:
    Jag var lite sent ute :) Har bott i jakan och tänkte säga att vägarna där är busenkla att köra. :) Grattis till kortet!!
    Ja, Jakan är verkligen drömläget att köra upp i. Till och med jag kör utan problem där Dock planerar jag att INTE köra upp där. Jag är uppvuxen i Jakan och det är inte så jäkla bra att köra upp på vägar jag kan utan och innan. Jag känner till varenda sten inom kommunen
  • Krisselina
    LaFontaine skrev 2008-01-24 09:33:26 följande:
    Ja, Jakan är verkligen drömläget att köra upp i. Till och med jag kör utan problem där Dock planerar jag att INTE köra upp där. Jag är uppvuxen i Jakan och det är inte så jäkla bra att köra upp på vägar jag kan utan och innan. Jag känner till varenda sten inom kommunen
    Varför inte? Det är ju det ultimata, hihi.. slipper du oroa dig för att titta efter enkelriktat osv :p
    Jag körde upp i södertälje. Ganska grötigt ja :)
    Lita alltid på din intuition
  • Johanna71

Jag ska också köra upp i Södertälje, ja det är en ganska lång väg kvar men ändå. Är det svårt där?
     Jag har bara varit i Södertälje ett par gånger, promenerat på deras gågata och varit på TomTits...

Jag kommer att köra där lite innan iallafall, sa min bilskollärare.

Svar på tråden Uppkörning i Jakobsberg!!Hjälp!!