trivselhus
Nån som vet ungefär vad ett sånt kostar? Förstår att de är olika prisklasser,men tänkte om de finns nåt pris/kvm?
Nån som vet ungefär vad ett sånt kostar? Förstår att de är olika prisklasser,men tänkte om de finns nåt pris/kvm?
nä de kan jag förstå.. har fastna för deras hus.De verkar bra. Förstår att t.ex green line serien är dyrare.
ok:D tack! det dröjer flera år innan det blir hus för jag ska plugga först men var bara lite nyfiken på vad de låg på ungefär. Vill inte ha topplån heller sen när de väl är dax. Drömmen vore greenline 855 men de kan man ju alltid drömma om:D
undra vad 855 skulle kosta ja? bra nyfiken,men kanske närmare 3 miljoner antar jag för den är ju lite större än 743.
jasså..ok..det ska jag kika på:D
den var fin ,men den slår inte 855:D hehe..bara att fortsätta drömma. Hur kommer det sig att du vet priserna?
måledal: var in å kikade på ert hus! jättefint! har ni ritat själva?
åå! de är ju kanon de! du har ingen aning vad greenline 855 kostar? är sååå nyfiken :D
måledal: TACK SÅÅÅ MKT!
ja de hoppas jag med! Är "bara" snart 24 år & ska plugga ett par år först men sen så hoppas vi att de blir av!
hejsan..vet nu att 855 går på 4.1 miljoner ungefär..bar aatt börja spara..haha!
man kan ju alltid drömma! vi bor i gävle & jag vet inte riktigt hur lätt det är med tomterna.Det finns nya områden med hus klara & nya är på G,men jag ska plugga i 3 år först nu sen får vi se vad som händer. Ett "normalt" hus här gå på kanske 1,5-2 miljoner (tror jag)i utgångspris. Men då är de ju ett "gammalt" hus.Drömmen är ju om ett nytt eget hus.Även om de inte blir det som jag nu har frågat om så blir det säkert nåt annat! men OM jag skulle vinna lite pengar eller på nåt annat sätt så skulle jag lugnt kunna tänka mig 855!
Tack för all hjälp iaf!
Får spara tråden å se sen om några år hur långt vi har kommit:D hehe
ja ..säger detsamma! inga som har bilder?
nu har jag en ny favorit:D greenline 797..kanske lite bliggare än 855?