• aiobi

Fika-tråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 4**

Gör ett tillägg... Ni som har barn som bara ammas och vägrar flaska får ju självklart ta med era knoddar. Det är väl ett par stycken tror jag.

Meandi-träff hos Dunis:

Onsdag 13/2 efter 18

Vera utan Milo (Verica)

Vixi (Victoria utan Olivia )

aiobi (tora ev med siri men förmodligen utan, tränar stenhårt m flaskan nu!)

Eller...

Onsdag 20/2 efter 18

Vixi (Victoria utan Olivia)

aiobi

• aiobi

girle o fllisa.. kan plocka upp er i slussen om ni vill åka med mig :)

• aiobi

aah kryssning låter helkul :)

Vi tycker det skulle vara kul med en FIKADAG på Vikingline (20 kr för resan, alt 235 inkl lunhcbuffén och dryck- öl, vin, läsk, kaffe)

Vixi ( Victoria & Olivia)
    Gnillib (Maria & Linus)
    Skumboll (Emma & Simon)
    Aiobi ( tora & Siri)

• aiobi

kommer nog också gärana å fikar på onsdag!

• aiobi

ang kryssningen.. kanske ska vi föreslå ett datum istället? Så ser vi hur många som kan... känns så rörigt om alla ska fylla i när de inte kan hit och dit

• aiobi

oj nu var det mycket på en gång!

vixi o alla andra vikinglinekryssare: Kanske faller det sig naturligt med två datum om vi ger två förslag på dagar? Jag kan ev överväga att ta siri i sele, eller åtminstone en sulky. Men eftersom man ändå inte kan prata med 15 pers samtidigt så skadar det ju inte om vi tex äter i två omgångar heller..

dunis+vixi ang me&I jag åker bort nästa vecka och sen är det snart 1:a april, om det är ok vixi och om du träffar dunis på tis skulle du kunna tänka dig ta min klänning med eftersom du bor här i krokarna så kan jag kanske bara svänga förbi nåndag (lite lättare än att bara svänga förbi ingarö..)

Har sett P.S i love you och kan varmt rekommendera den filmen!!

Svar på tråden Fika-tråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 4**