Inlägg från: Applemum |Visa alla inlägg
  • Applemum

Fika-tråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 4**

Vi ska försöka komma...

Jag vill fika på Onsdag 6 februari 12.00

Tejja (Therese & Neah)
    Chrizzy (Christine & Felix)
    Ammi1973 (Ammi & Nellie)
    Tiddelipom (Sophia & Tova)
    anbiel (Anna & Ellen)
    Applemum (Ida, hjalle, Rut)

• Applemum

Duntoffla
    Vågar inte skriva upp mig men skulle så gärna vilja haka på meandi träffen... E de ok att kolla samma dag om det finns plats? Allt hänger på Hjalles sömn i det här huset ...

• Applemum

Duntoffla
    Vågar inte skriva upp mig men skulle så gärna vilja haka på meandi träffen... E de ok att kolla samma dag om det finns plats? Allt hänger på Hjalles sömn i det här huset ...

• Applemum

Men hallå!
    I morgon då?
    Blir det fika i morgon? Annars e du välkommen till mig Tejja!
    Ida
    Appropå Street. förut fick man ta m barnvagnen men det var före ombygnnaden. kan man inte det längre?

• Applemum

hm
    jag tar väl en sväng till öppna förskolan. Kul! *fnys*

he he
    det e faktiskt kul

• Applemum

Vixiu
    driftig zom alltid imponerad...
    vet ej om jag ska m men man kan ju ha bärsele m sig å låsa fast vagnen om inte gullungen vill sova. De kan säkert ordna ett rum som man kan låsa in vagnarna i ;)

• Applemum

jag ska försöka hinna iväg till dieselv. men vet inte hur fort jag kommer dit
    ses kanske

• Applemum

helt absurt att jag ens trodde att vi skulle hinna dit Sitter fortfarande i pyjamas! Hoppas NI FÅR DET MYSIGT!

• Applemum

Jag e fikasugen snart... Å Hjalle börjar på dagis på måndag
    Han kommer älska det *håller tummarna*!

• Applemum

Japp. Iallafall har jag fått för mig det .

• Applemum

Tjenare på er! Jag skulle gärna hänga på till skrapan men skolar in Hjalle på dagis så vet inte om jag kan (antagligen inte ) men jag var där härromveckan och kan ju bara säga GOTT MEN KOM INTE DIT FÖR SENT!!! De finns plats för många men MÅNGA hittar oxå dit! Klockan 11 kan säkert va smart

Svar på tråden Fika-tråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 4**