Fika-tråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 4**
känns som det var hundra år sen jag träffade er men ligger hemma med feber idag så det känns rätt avlägset med fika på onsdag
Jag får sikta in mig på nästa vecka!
känns som det var hundra år sen jag träffade er men ligger hemma med feber idag så det känns rätt avlägset med fika på onsdag
Jag får sikta in mig på nästa vecka!
återigen ett supertrevligt initiativ med me-and-i träff!! och dunis är ju helt underbar som ställer sitt hus till förfogande. jag har ett problem bara... Elvis är inte en me-and-i kille
Så jag tänker inte ta en plats i huset bara för att jag vill umgås utan hoppar över denna grej. Men ni kommer ju garanterat ha skoj!
dunis- hehe, ja elvis är definitivt en ganstar-grabb.. jag får hoppas sambon inte bli arbetslös alltför länge för om jobb och pengar rullar in snart kan man ju börja fundera på homepartyn och shopping igen!
(kanske att man får plats utan bebisar hemma hos mig... liten trea på 68kvm)
jag vågar mig inte på nån bio med min lilla skrikolle (ni som kommer ihåg "tillsammans är man mindre ensam" i Sickla för ett tag sen kan addera grinigheten då med ungefär 10 om han blir trött)..
Jag VILL verkligen fika med er imorn (känns som evigheter sen!!) men kanske att jag "måste" prioritera Elvis sjuka faster istället.. Vi får se imorn helt enkelt.
Jag vill fika på Onsdag 6 februari 12.00
Tejja (Therese & Neah)
Chrizzy (Christine & Felix)
Ammi1973 (Ammi & Nellie)
Tiddelipom (Sophia & Tova)
Fiffiluran (Sara & Elvis)
Jag tar bort oss, vi orkar inte iväg nått längre idag så det blir besök hos faster istället.
Jag vill fika på Onsdag 6 februari 12.00
Tejja (Therese & Neah)
Chrizzy (Christine & Felix)
Ammi1973 (Ammi & Nellie)
Tiddelipom (Sophia & Tova)
anbiel (Anna & Ellen)
vill bara säga "shop til you drop" ikväll brudar!
jag röstar på dieselverkstan! det var länge sen vi var med nu, längtar!
Fika onsdag 27/2 någonstans i Sverige
Dunis
Fiffiluran
applemum- kan tyvärr inte nån dag denna vecka
ja, det blir bra! ska vi säga kl 13 den här gången så Girle kan bli med?
vixi- hehe, vilka härliga ideér du får!
Vi har 6-månaderskollen på tisdag, är osäker vilken tid men krockar det inte fikar vi gärna.
Jag vill fika på Dieselverkstaden i Sickla (Voltaires fik) tisdag 18/3 kl 11.30. ( Vi är nog kvar om ngn kommer senare):
Dunis och Noel
Fiffiluran (Sara) och Elvis
Måste tyvärr ta bort oss från listan, det krockar med annat på tisdag, bla 6-mån kollen...
Jag vill fika på Dieselverkstaden i Sickla (Voltaires fik) tisdag 18/3 kl 11.30. ( Vi är nog kvar ett tag om ngn kommer senare):
Dunis och Noel
Ammi: (Ammi o Nellie)
Tejja o Neah
septembermamma & Frans
jag tycker det är ett väldigt trevligt initiativ med kryssning men jag känner, av nån konstig anledning, obehag av att befinna mig på större båtar.. så därför följer inte jag och elvis med.
Men som Lisa säger, snart är picknicksäsongen här och då kommer jag vara en av dom första att signa mig på fikalisan!
fikalisan= fikalistan...