• Zorn

Fika-tråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 4**

Lägger mig i tråden trots att jag inte skall med och fika denna veckan...

På Street kan får man inte ta med vagnarna in vilket är ett ganska stort minus

Sickla tycker jag låter trevligt.

♥♥ M A H I ♥♥
  • Zorn

Shoppa tax-free låter inte helt fel . Däremot blir jag sjösjuk så lätt .

♥♥ M A H I ♥♥
  • Zorn

Ja det var så längesedan vi träffade andra bebbar! Vart? Coffe house by george är ju inte vidare trevligt. Skall vi ta något annat?

Vi vill fika onsdagen 2 april:

VeraP (Verica & Milo)
    FL Lisa (Lisa och Alvin)
    emmli76 (Emma och Elvira)
    Zorn (Me and Mahi)

♥♥ M A H I ♥♥
  • Zorn

Söder kanske???!!!

♥♥ M A H I ♥♥
  • Zorn

Ja Ringen är ju rymligt men som sagt inte särskilt mysigt....
    Skrapan är ju väldigt bra om man inte är så många?
    CHBG på söder är inte så rymligt tyvärr....

♥♥ M A H I ♥♥
  • Zorn

Javisst! Skrapan är jättebra så länge man är där i tid och inte mitt i lunchrusningen. De har jättegoda sallader och mackor som lunch. Vi kanske får ses antingen en stund innan lunch eller efter.
    kanske runt 1130 eller 1300?

♥♥ M A H I ♥♥
  • Zorn

Vera - Mig spelar det ingen roll alls. 11 är kanske säkrast om vi skall få plats?  Skall vi säga Götgatan Stories inne på Skrapan (nedervåningen)?

♥♥ M A H I ♥♥
  • Zorn

Vixi - på onsdag tror jag det är sagt att vi skall ses på skrapan ....det är inte riktigt fastställt med tid.

♥♥ M A H I ♥♥
  • Zorn

Tiden spelar mig ingen roll men vi kanske inte skall komma mitt i lunchen. Det brukar bli en hel del folk. Antingen 11 eller 13?

♥♥ M A H I ♥♥
  • Zorn

Skall vi satsa på kl 13 då så passar det Härlig, Lindisen och Elvira bättre?

VeraP - Det kanske blir krångligt för dig som åker längre om vi tar fikar kl 13?
    Tips på parkering är på Siargatan där jag bor. Det brukar nästan alltid finnas lediga platser om dagarna.  Det tar 5 minuter att gå till Skrapan härifrån. Inboxa om du vill att jag guidar. 

♥♥ M A H I ♥♥
  • Zorn

Hallå där.

Då bestämmer kl 13  på skrapan.

Vi vill fika onsdagen 2 april:

VeraP (Verica & Milo)
    FL Lisa (Lisa och Alvin)
    emmli76 (Emma och Elvira)
    Zorn (Me and Mahi)
    dunis (Petra & Butterkakan)
    Chrizzy (Christine & Felix) kan bara 11
    septembermamma (Maria & Frans)
    Plutt (Sara & Agnes)

♥♥ M A H I ♥♥
  • Zorn

emmli - Vi kan ju ses på det större fiket på nedervåningen (närmast stora entrén). Det heter Götgatan Stories.

♥♥ M A H I ♥♥
Svar på tråden Fika-tråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 4**