• Vixi

Fika-tråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 4**

ingen som fikar i dag?? nåväl jag får väl shoppa lite i stället då... måste in till stan och få lite luft känner jag!

• Vixi

Jippie fika, precis vad vi behöver.

Fika onsdag 27/2 kl 13.00 på Panorama (Kulturhuset)

Dunis
    Fiffiluran
    Girle (Stina o Maja)
    FL Lisa (Lisa och Alvin)
    Tejja (Therese o Neah)
    Vera (Verica & Milo)
    härlig (Hedda & Calle)
    Finbus (Annika & Matti)
    Vixi ( Victoria & Olivia)

• Vixi

obs obs att FL kommer ligga nere i morgon förmiddag så kom i håg nya stället och tiden!! Alltså KULTURHUSET kl 13.00!!

• Vixi

lenpin: ta med dem på fika i Kulturhuset annars

• Vixi

lite långt fram i tiden kanske men jag måste redan tipsa: 12 mars BARNVAGNSBIO på Sergel, hurra. Skriv in i kalendern!

• Vixi

neeeeeeej jag visste att det var nåt med det där datumet. vaknade till i natt och kom på att vi ska till DS på läkarkoll ( 6mån) då.. suck. Ingen bio för oss.

Kanske får tråckla oss i väg till söder eller sickela i stället då På söder går PS. I Love you ( jag har aldrig aldrig bölat så mkt som när jag läste den boken, redan på baksidan!!)

• Vixi

Man kanske skulle ta en dagskryssning (till Åland) annars?? Kostar 20 kr kanske ska lägga onsdagsfikan på en båt nån vecka?? Äta bufféeeeeeeeeeeeeeeeen och sitta och fika hela dagen lång och uppta ett halvt däck med alla bebbar och vagnar :D

Fast det kanske är för vågat äventyr än så länge?

• Vixi

vikinline kostar 20 kr om man bara vill ha resan. 235 inkl buffén tror jag och då ingår all dryck (kaffe läsk vin öl)

Riktigt mysigt faktiskt!! särskilt vid fint väder. strosa runt, fika, äta gott (JÄTTEGOD mat i buffén verkligen), lyssna på dålig karaoke ( ) , shoppa taxfree ;) ( ladda vagnen full!)

Kanske inte vore så tokig idé??? man är i land runt 18 igen tror jag
    :D :D :D

• Vixi

zorn: men man kryssar bara i skärgården till åland och tillbaka, det ågr jättesakta och man är aldrig ute på öppet guppigt hav liksom!!! Det drejar du med en åksjuketablett

Svar på tråden Fika-tråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 4**