• VeraP

Fika-tråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 4**

McDreamy - kiropraktorn... Du måste ha jätteont, stackars liten! Krya på dig! 

• VeraP

Det blev med Milo. Fortfarande ok, Dunis?

Me & I träff hos Dunis onsdag 13/2 efter 17.00 (säljaren kommer vid 18.30 men de som vill får gärna komma lite innan och fika.

Vera med Milo (Verica & Milo)
    aiobi (tora ev med siri men förmodligen utan, tränar stenhårt m flaskan nu!)
    Monkey Tales (förhoppningsvis utan M)
    septembermamma (Maria utan Frans)
    FL Lisa (lisa utan alvin)
    Zorn (Purvi förhoppningsvis utan M)
    Girle (Stina utan Maja)
    Tejja (Therese, med eller utan Neah, det är frågan)
    Chrizzy (Christine utan Felix

• VeraP
    Lindisen75 skrev 2008-02-08 10:36:25 följande:
    Gnillib: Jag kan nog tänka mig barnvagsbio den 19e.
    Gnillib o Lindisen, är också intresserad. Men det är så långt fram i tiden just nu.
  • VeraP

Ha, nu har jag kommit på det! Dom ändrar på SFs hemsida. Nu står det uttryckligen Juno den 13 februari på Söder (inte 19 februari som skrivits här tidigare). Och... Förtrollad går plötsligt på Camera också den 13:e.

McDreamy is on!

• VeraP
    Tejja skrev 2008-02-19 08:42:23 följande:
    Alltid! Ska vi våga oss på en föränding, eller kanske enklast med same-same??
    Ja, byte! Läget på CHBG är ju oslagbart, men ack så trist. Högst upp på Kulturhuset, Gateau i Sturegallerian... Vad som!
  • VeraP

Vad sägs om Västermalmsgallerian på Fridhemsplan? Stället vid ingången, bra mat o kanongod latte.

Men, jag är ju lite mer för ställen centralt, även om Koloni i Sickla är fantastiskt!

Svar på tråden Fika-tråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 4**