-
-
Duntoffla: Ok, vad bra. Farligt men ändå bra, annars vet man ju inte hur mkt cash man måste ta med. -
Varför inte varva mellan ställena? Tycker moderna o dieselverkstan låter trevligt
Bra intiativ! Och tänk snart, då kan vi sitta utomhus... Vi kan dock inte imorgon, men gärna nästa vecka!
-
Jag fikar gärna nästa vecka, har dock föräldragrupp kl 11 i farsta, tar en timme. Sen kommer vi, som om ni ska ses vid 13 blir vi jätteglada för då hinner vi. Annars blir vi sena o hoppas på att ni långfikar
Fika onsdag 27/2 någonstans i Sverige
Dunis
Fiffiluran
Girle (Stina o Maja)
-
Åh vad schysst att ni rättar er efter oss! Panorama låter toppen. Ska bli kul att se era större barn också tejja o lenpin!
-
Svar på #301Jaaa! Jag afternoontear gärna. Går det att göra det varje eftermiddag, isåfall kan vi ju gå typ en tisdag eller nåt då det inte är fullt lika mycket gäster. -
Jag tror att jag o Maja också vill följa med på kryssning.
Vi tycker det skulle vara kul med en FIKADAG på Vikingline (20 kr för resan, alt 235 inkl lunhcbuffén och dryck- öl, vin, läsk, kaffe)
Vixi ( Victoria & Olivia)
Gnillib (Maria & Linus)
Skumboll (Emma & Simon)
Aiobi ( tora & Siri)
FL Lisa (Lisa & Alvin)
Ammi (Ammi & Nellie)
J 85 (Jennifer & Ebba)
Anbiel (Anna & Ellen)
septembermamma (Maria & Frans)
Chrizzy (Christine & Felix)
Girle (Stina & Maja)
Efter påsk låter toppen... kan alla datum fram till den 21/4, men inte 8/4, för då fyller jag år
-
Är det någon som är sugen på fika på onsdag?
-
Kryssningsdax!
När kan alla åka? (efter påsk)
septembermamma - kan än så länge alla datum mellan 27/3 och 15/4. Och fr 23/4 o framåt.
Chrizzy - alla datum utom 25/3, 27/3, 28/3, 3/4
nu blev det rätt med datum.
Gnillib: kan alla datum
Girle: Alla datum utom 24-30/3, samt 7-8/4 fram till 21/4.
-
vi vill också fika.
Fika onsdag 12/3 tid ? plats ?
chrizzy (Christine & Felix)
girle (stina o maja)
Vi röstar på panorama, tyckte det var trevligt sist. 12?
-
Här är en till som måste avboka fikan. Efter tre extremt dåliga nätter är jag alldeles slut!
-
På onsdag (den 19e) är det Barnvagns-BIO på Söder. De visar PS.I Love You kl 11.00. Några som är sugna??
Vi är:
Vixi ( Vickan & Oliven)
Girle (Stina o Maja)
Kan tyvärr inte tisdag, så vi får fika efter påsk.
Kryssningen: Bra jobbat Vixi. Många av bebisarna sitter väl i barnstol, så om det bara finns någonstans där vi kan parkera vagnarna så tror jag att vi kan lösa det. Får väl se till att välja en "lågsäsongdag" som måndag eller tisdag då det inte är så många som åker.