Inlägg från: FL Lisa |Visa alla inlägg
  • FL Lisa

Fika-tråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 4**

KRYSSNING

Härmed föreslås två datum, tror det blir enklare att inte vara så många i stöten. Ni kan väl skriva upp er på det datum ni helst åker men även skriva dit om det andra passar er (inom parantes) om vi ev måste omfördela lite för att få till två resor? (man får såklart åka på båda om man vill )

kryssning onsdagen den 26/3:

kryssning onsdagen den 9/4:
    septembermamma & Frans
    Tiddelipom & Tova
    FL Lisa och Alvin
  • FL Lisa

jag börjar också bli fikasugen. Kan dock inte imorgon men på onsdag vore ju trevligt

• FL Lisa

Nu har vi äntligen kommit tillbak till stockholm...tänkte bara kika in här för att säga att vi nog inte riktigt orkar med en fika imorgon men ser att ni redan avstyrt det..

nästa vecka kommer vi däremot gärna och fikar

Vi vill fika onsdagen 2 april:

VeraP (Verica & Milo)

• FL Lisa

suck nu är jag trötter...
    kanske bra att lägga till sitt eget namn också

Vi vill fika onsdagen 2 april:

VeraP (Verica & Milo)
    FL Lisa (Lisa och Alvin)

• FL Lisa
    mammelimam skrev 2008-03-28 12:17:22 följande:
    Är det inga fler som vill hänga på den 9:e? Skulle tycka det var roligare att vara några fler!! Vad säger ni andra tre? (bättre med ett större gäng som ev kan dela upp sig vid ätandet i st?)kryssning onsdagen den 9/4:septembermamma & FransFL Lisa och AlvinAmmi: Ammi & Nellie kan bara detta datumChrizzy & Felix
    jag håller med. är det ingen fler som är intresserad kanske vi skulle testa med ett annat datum? eller kanske skippa det..snart börjar ju picknick-säsongen
  • FL Lisa

vi får se om vi hinner till 13...jag och alvin tänkte promenera till skrapan från Solna och jag har ingen aning om hur länge de kan tänkas ta...och vi är inte direkt färdiga för avfärd härifrån än på ett tag heller

tänkte bara påminna dig duntoffla om mina meandi-kläder...så du kommer ihåg att det med dom på fikat.

• FL Lisa

tror vi hoppar kryssningen och satsar på vanligt fika och picknickar istället

kryssning onsdagen den 9/4:
    septembermamma & Frans
    Ammi: Ammi & Nellie kan bara detta datum
    Chrizzy & Felix

• FL Lisa
    Finbus skrev 2008-04-03 21:58:18 följande:
    Är det någon mer än mig som behöver till IKEA, Babyland mm nästa vecka och kan tänka sig en fika i Barkaby?
    jag hakar gärna på en fika där...bara den inte är allt för tidigt på morgonen.
    Kan dock inte på torsdag men alla andra dagar fungerar bra
  • FL Lisa

jag var på ikea och babyland i barkarby igår och kom hem 900 kr fattigare trots att det enda vi planerat att köpa där var lite haklappar från Ikea och en vattenflaska åt A från babyland.

men fika låter härligt ändå. Ska vi satsa på typ onsdag (9/4) kl 13 eller ska vi skjuta upp det en vecka?

• FL Lisa

septembermamma
    jag tänkte ta pendeln till jakobsbergsstation och sen antingen gå eller ta bussen från stationen...

alternativt -om det är fint väder och jag har massa extra energi - tänkte jag ta tunnelbanan till akalla och sen gå över järvafältet...det tar ungefär 40 minuter att gå över där.

Jag har inte riktigt beslutat mig för hur jag ska göra...men känner jag mig själv rätt så kommer det bli för stressigt för att hinna med promenad så alltså blir det mest troligt pendeln till jakobesberg och sen promenad därifrån

• FL Lisa

haha...japp. det är bra när man själv måste bära med sig det man handlat.
    dock bor sambons föräldrar på gångavstånd från ikea så jag kan ju alltid dumpa saker där och ta hem det med bil någon annan gång

ja...buss 178 är nog en bra idé. och att gå två kilometer är ju inte så mycket - förutsatt att man hittar förstås

Svar på tråden Fika-tråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 4**