• UFS

Bebis-kompisar på Hisingen

Såg att det var hög tid för ny tråd så jag sjösätter en här.

Vi är ett gäng glada tjejer på Hisingen (med omnejd) som bubblar och babblar och träffas. Alla är välkomna!

Gamla tråden:
    http://beta.familjeliv.se/Forum-11-271/m25636476.html

• Svar på tråden Bebis-kompisar på Hisingen
  • Smultron ett

vi börjar repa oss här så smått.

så träffas vlll vi göra snart

smultroninfo :

glasblåsare / hemma-mamma, 1pojk 7 mån, 1tös 3 år.

• Smultron ett

åh. just .. är utböling, bor inte på hisingen.

• helru

Hej
    Ja bor oxå på Hisingen och vill vara med.Nån mer i Biskop/Länsmansgården?

• UFS
    Smultron ett skrev 2008-01-07 08:59:20 följande:
    åh. just .. är utböling, bor inte på hisingen.
    ...med omnejd.
  • UFS
    helru skrev 2008-01-07 09:03:25 följande:
    HejJa bor oxå på Hisingen och vill vara med.Nån mer i Biskop/Länsmansgården?
    Helru: Välkommen in. Jag bor i Tolered, men det är ju gångavstånd till B/L-gården (vi brukar långpromenera dit ibland). Är du hemma med barn?
    Jag har börjat jobba igen, men min man är hemma med vår ettåring och så har vi treåringen som 15-timmars.

Smultron: Skönt att ni börjar bli piggare. Nu hoppas jag vi alla slipper mer förkylningar denna vinter.
  • kiie

Klappo- Bor vid Backavallen " den lugna delen" av Backa enligt mig

Vanilla min älskling!
  • helru

hej
    Ufs :TACK ja väntar mitt 3:dje barn nu i maj men annars har ja en på 13 å en på 9 år;) lite långt mellan varven men hade faktiskt fått stämpeln att inte kunna få mer mer barn så vi skydda inte oss ordentligt å vipps så kunde ja visst få mer ändå ahaha skumt men roligt.
    Jag jobbar nätterna bara lr bara å bara men e halvt sjukskriven för mkt förvärkar men tycker dt går bra ändå:D

• UFS

Nu vet jag inte hur jag ska göra. S har kommit in på Lek o Plask på Lundbybadet. Men när jag ringer dem och frågar lite så säger de att det mest handlar om att få vattenvana och de gör inget som inte föräldrarna kan göra själva med sina barn. Så det är mest riktat till barn som inte annars får möjlighet att besöka simhallen. Och så får man inte vara med vid bassängkanten utom första och sista gången. Annars får man typ sitta i omklädningsrummet och vänta i 40 min (jag kan ju iofs simma själv under tiden). Nu vet jag inte om jag ska avboka kursen eller inte. Det kostar ju en del pengar...

• Smultron ett

UFS: Men oj. det trodde jag ju inte!! 3-åringar ensamma i bassängen?

nja, jag vet inte om jag hade gjort det. men det är ju jag

S kan ju bada med E istället billigt å bra

å andra sidan så kan ju det vara som barnvakt, om man vill simma ifred.. eller nått om man vågar.

Åh E är så söt. hon förklarar att hon har badat med Sexan! hihi!

(hon gillar siffror)

Svar på tråden Bebis-kompisar på Hisingen