• annhan

Pulver banta.

Precis som Jennie med IE skriver så är det _inte_ lämpligt att gå på pulverdiet när man ammar. När du slutat amma kan du dock köra på pulverdiet för att snabbare nå din matchvikt. Den enda pulverdiet som jag personligen förespråkar är Twinfast alt. Dietfuel från Twinlab. Man ersätter frukost samt lunch med pulverdrink, och äter en väl sammansatt middag. Effekten blir förstås mer tillfredsställande om man samtidigt tränar regelbundet.

• annhan

Tränar man, äter bra i övrigt och använder t ex dietfuel/twinfast/twinlab enligt instruktionen på burken, och äter en väl sammansatt middag så stör man ej förbränningen. Tilläggas kan ju också att man endast ska köra denna "deff" under en tidsbegränsad period, för att sedan återgå till vanliga/sunda kostvanor OCH träning. Deff ska alltid köras kortsiktligt.

För att inte gå hungrig så har jag tagit en frukt som mellanmål _mellan_ själva måltiderna, de gånger jag deffat.

Att styrketräna samt träna kondition är A och O för snabba, och bra resultat. Muskler håller dessutom förbränningen igång.

Självklart ska man äta rätt men under vissa perioder är det inte helt fel att deffa, och man önskar minska ner sitt underhudsfett.

• annhan

Dessutom hatar jag ordet "bantning".

• annhan

Twinlabs produkter Twinfast och Dietfuel finns i hälsokostbutikerna, och på Budo Fitness. Kostar ca 250:- för en burk. Läs mer på www.twinlab.se

Svar på tråden Pulver banta.