• Shyme

Pulver banta.

Jag kan verkligen rekomendera Herbalifes måltidsersättningar. HAr själv gått ner 20 kg i lagom tak med detta. Jag har ersatt två måltider per dag med deras "pulver" som finns i fem olika smaker. Det tredje målet mar om dagen (oftast middagen) har jag ätit magert och med mycket grönsaker. Herbalife har även produkter för mellanmål och dyl. men det har jag bara använt ibland, äter oftast fukt eller anna nyttigt till mellan mål.
    Jag testade Nutrilett innan Herbalife men tyckte inta att det var gott och var ofta sugen på olika saker under den tiden, men Herbalife har jag inte upplevt något sug.

• Shyme

Glömde säga...Herbalife rekomenderas inte för gravida och om man ammar så bör man ha kontakt med läkare.

• Shyme

Herbalife säljs utav fristående distrubitörer, det finns alltså inte i någon affär. Men det brukar finnas rivlappar och små annonser i lokalpressen.

Vad det kosta beror på hur mycker du vill gå ner och hur fort. Det finns tr olika paket för det och man kan ju välja vad man vill köpa.

Jag anävnder vad som kallas Optimalt paket och det är det största paketet, det kostar strax under 1800 för en månad. Endel tycker att det är dyrt men man måste ju tänka på att andra mat kostnader minskar och godis och andra onyttigheter kostar en del och det ska man ju inte äta under denna period.

Bor du i närheten av södra dalara kan jag kanskek ge dig tips på vem du ska kontakta.

• Shyme

Herbalifes "pulver" eller shaker som de kallas är en proteindrink, precis som de mtyper man kan köpa på gym osv. Man kan använda dem för att gå upp i vikt eller bygga muskler likväl som att gå ner i vikt.

Svar på tråden Pulver banta.