• Bergtuva

Pulver banta.

Pulver funkade jättebra för mig!!! Jag gick ner mellan 5-10 kg för 5 år sedan och har inte gått upp sedan dess! Jag fick en rejäl kick, magsäcken krympte, fick energi. Sen drack jag funlight och knaprade lite riskakor på kvällen, för tuggbehovets skull.

• Bergtuva

Tilläggas skall att jag äter normal kost nu. Men fösöker äta så nyttigt som möjligt, fast på helgen unnar jag mig allt.

• Bergtuva

Jag använde nutrilett! Jordgubb eller chokaldKörde intensivt i 3-4 veckor....tog nån promenad per dag och sedan bytte jag ut vissa mål bara. Nu äter jag som vanligt igen. Men som flera sagt- glöm inte musklerna, promenera och rör på dig lite så ökar förbränningen, annars finns risk att kroppen ställer in sig på svält.

Lycka till!

• Bergtuva

Nej jag gick ner under ett par månader, viktminskningen fortsatte när jag "kom i gång"!

• Bergtuva

Olika preparat funkar olika på olika individer.... Jag är en av idioterna som Nutrilett har funkat jättebra på!!

Förmodligen för att man får en rejäl "kickstart". Jag är en otålig person som behöver se snabbt resultat, annars tappar jag sugen.

En gång prövade jag Twinfast, men höll på spy- det var bland det äckligaste jag smakat!

Svar på tråden Pulver banta.