• Anonym (Män = Svin)

Kollegan som aldrig skulle vara sin sambo otrogen.

Jag har en kollega som alltid pratar om sin tjej, vad vi än pratar om ska han väva in sin tjej i det. SÅ TRÅKIGT!
    Han har hela tiden varit flirtig till sättet mot mig men så snart jag ler mot honom eller kramar honom får jag höra att han är upptagen och aldrig skulle kunna vara otrogen.

SÅ jag lade i en högre växel!
    Jag började sexchatta och komma med inviter, nu en månad sedare har vi hånglat på lagret idag och vi ska träffas för sex på onsdag.
    OJ så trågen sin tjej han är! Oj oj oj!

Är alla män svin?

Jag är anonym eftersom hans tjej är medlem på FL och jag vill inte att hon ska få veta det så här.

• Svar på tråden Kollegan som aldrig skulle vara sin sambo otrogen.
  • Anonym

men alltså, visst för det är dåligt av honom att han är otrogen, men om du nu vet att han är upptagen varför måste du då försöka med honom överhuvdtaget.

• Majuni

Men vad vill du med detta, få honom eller bara bevisa att killar är svin?
    Om du vet att han är upptagen varför flirtar du med honom?
    Taskigt!

• bebbe2008

Ok... så du ser till att ha sex med en kollega och förstör hans förhållande för att det är tråkigt att höra om hans tjej? Vill inte ens veta vad du gör när du blir riktigt uttråkad.

Skämt å sido, har du funderat på hur han flickvän mår av detta och hur det påverkar deras förhållande? Känns aningen egoistiskt kan man tycka..

• Anonym (n)

Så du gör det här för att överbevisa honom, verkar ju moget och snällt...jag skulle då aldrig ha sex med nån bara för att bevisa att han inte är trogen sin tjej...Varför skulle alla män vara svin för att en är det?

Ta tag i ditt eget liv istället kanske för att göra allt för att förstöra nån annans...

• Anonym (oh my)

hahaha

sicken trist människosyn du har. Hittar du nån som verkar rak i ryggen lägger du in högre och högre växlar tills motsatsen är bevisad.

Lycka till med att bli glad här i livet, det lär du behöva... sicken bitterhet och cynism, har aldrig hört på maken.

• Anonym

man ska aldrig säga aldrig!!

• Anonym (?????)

Ehh du verkar vara inte vara bättre själv....
    HUr får man för sig att man ska lägga in en högre växel bara för att få honom att vara otrogen??

Rätt svinigt tycker jag då

• Anonym (Irriterad)

Moget!

Tycker synd om dig som inte kan hitta nån som INTE är upptagen...

Brukar du rycka varor ur andras kundvagnar på affären också eller???!!

Du är en sån som vi "normala" tjejer/kvinnor känner ett stort förakt imot!

Sånna som dig brukar "få igen" nån gång förr eller senare...

• Coccolina

Vad ger det hela dig? Kunde du inte låtit honom vara???
    Känns det bättre nu när du fått bekräftat att han inte kunde motstå dig??
    Suck.. visst inte rätt gjort av honom...MEN lika illa gjort av dig (om inte värre) Hade skämts om jag var du....

Life's a bitch get used to it!!!
Svar på tråden Kollegan som aldrig skulle vara sin sambo otrogen.