• Ghost

Kungen otrogen?

Förr var det vanligt, eller det finns i alla fall många historier om kungligheter med barn på bygden. Hur är det med nuvarande kungar och kungligheter? Hur trogna/otrogna tror ni att de är?

• Svar på tråden Kungen otrogen?
  • ming

Tror inte att de är så otrogna. Inte våran kungafamilj iaf.
    Jag har alltid undrat vilken skandal det skulle bli om kronprinsessan råkade bli gravid (kanske inte ens märker det förrän sent i graviditeten) och hon inte vet vem pappan är alternativt är singel!

• Morbid Mistress

Det finns så otroligt många rykten om kungen, att han helst vill ha tjejer som är under 20 är notoriskt otrogen m.m. Finns även ett rykte om att Viktoria blev gravid med reportern som intervjuade henne i USA men valde att gör abort.
    Om de stämmer vet jag givetvis inte men samtidigt kan jag inte låta bli att undra om det itne finns ngn sanning bakom dem

• gealach

Med tanke på hur många andra rykten som går om dem som inte är sanna, så ligger det förmodligen samma mängd sanning i dessa.

Å andra sidan är de ju människor de med, och med tanke på hur många vanliga människor det verkar vara som inte riktigt klarar av det där med att vara trogen (räcker väl med att läsa lite valda trådar här inne) så är det väl inte konstigt om kungligheter skulle vara det, de också.

Att det kanske var vanligare förr hade väl att göra med att de allra flesta äktenskap i de kretsarna var arrangerade, det handlade oftare om politiska allianser än om kärlek. Idag väljer ju även kungligheterna den de ska gifta sig med.

• Poena

Från säkra källor vet jag att kungen har en affär sedan en ganska lång tid tillbaka med ett nyhetsankare på fyran.

Det är några vänner till mina färldrar som bor i samma hus som nyhetskvinnan som berättat att han är där ganska ofta.. Det är tydligen inget som han smyger med heller...

Men precis som sagts innan så är de ju inte mer än människor heller

• Ghost

mmm snart har vi nog bränsle till en ny dockusåpa ska ni se..

• S vali s

Åhh, den där "skrönan" om Anna Lindmarker på fyran & kungen är ju gammal som gatan

• Monstermoster

Jag vet inte, men jag hoppas att Victoria snart kommer ut ur garderoben men en gullig flickvän. Jag tror att det skulle vara bra för gayrörelsen. Tom gamla Agda skulle väl börja acceptera homosexuella om Victoria ingick partnerskap.

• Maja Gräddnos

Jag vet också från säker källa att kungen har varit otrogen. Varken kan eller vill dock uppge min källa här inne, så ni får ta mig på mitt ord eller låta bli.
    (Vill bara dementera innan rykte uppstår om Gräddnos och Hans Majestät - Nej, jag har inte haft en affär med kungen! )

• Jennie Brunflo

Hehe....jag är helt säker på att de varit otrogna.

Och skrönan om Anna Lindmarker är ju gammal som gatan.

• Saga å Filippa

Jag har oxå hört storys om kungens sidoaffärer...sen om det är skrönor eller ej får bli osagt . Men det heter ju ingen eld utan rök...

Tjolahopp!

Svar på tråden Kungen otrogen?