• Ghost

Kungen otrogen?

Förr var det vanligt, eller det finns i alla fall många historier om kungligheter med barn på bygden. Hur är det med nuvarande kungar och kungligheter? Hur trogna/otrogna tror ni att de är?

• Svar på tråden Kungen otrogen?
  • Linda1976

Har en kompis som gjorde lumpen som slottsvakt (heter det högvakt?) Jaja, hur som helst så var det mer än en gång kungen kom hem på morgonkvisten, och det var uppenbart att han knappast bara varit ute och luftat bilen... Klart han har en affär - det hade jag också haft ,med en sån fru så

• Cuthalion

De här diskussionerna har en tendens att hamna åt samma håll som frågan "Har du slutat slå din fru?". Finns inget riktigt bra svar på den eftersom om du säger ja tycker alla att du är hemsk, säger du nej så slår du henne fortfarande och dementerar du så sprids rykten som "Ingen rök utan eld".

Intressant fenomen

• Morbid Mistress

Fast ang Anna Lindmarker så är det en av kungens chafförer som bor i samma hur och det är därför hans bil setts där

• S vali s

Alltid när det gäller "hett" skvaller så kommer det ju alltid från "säkra källor" som typ min kompis kompis, eller min killes kusin osv.
    Jag menar, det är ju väldigt sällan någon har sett någonting med EGNA ögon

• Poena

Nej det kan ju vara svårt att se saker med egna ögpn när man inte bor i Stockholm

I vilket fall som är jag helt säker på att den mannen haft både en och annan "affär"

• S vali s

Kungen, drottningen och alla andra "kändisar" är ju typ vanliga männsikor dom ochså med drifter och lustar så varför skulle dom inte vara otrogna när så många andra är det

Har kungen eller någon annan ett behov av att prassla så varsågoda...... Vad andra gör bryr jag mig inte om men f*n ta min man om han ens skulle tänka tanken

• ming

Va, jag har ändå svårt att tro att de är otrognal. De verkar ju så skötsamma!

Däremot har jag undrat både en och två gånger om inte prinsessan Madeleine knarkar/har provat knark. Med tanke på att "alla" gör det, och speciellt i hennes umgängeskrets.

• Kriya

Visst är kungen otrogen. Det är urtrist, tycker jag.
    Svensk media har dock "hederskoden" att inte göra det officiellt, till skillnad från många andra länders kungahus/media.
    Det är synd om Drottning Silvia - vilken rävsax hon sitter i.

• gealach

Kriya ---> Vad är det som säger att hon inte har någon affär hon också, i så fall? Det kan ju vara en överenskommelse de har, det är ju inte direkt lätt för dem att skiljas...

• JsN

FAst med tanke på att det skrivs som det gör om kungafamiljen så undrar jag om inte också det sk hederskodexet bland medierna är en skröna... *ler* Även utländsk media skriver om den svenska kungafamiljen och de skulle inte bara låta bli en sådan godbit som att knugen hade en affär.

Annars har jag också "godbitar" från en "säker källa" som säger a) Viktoria har gjort en abort INNAN hon åkte till USA b) Kungen har en eller flera lägenheter till sina älskarinnor

• S vali s

Hederskodex tror jag inte så mycket på och även om svenska tidningar skulle dra sig för att skriva om en ev. otrohets affär så ser jag ingen anledning till att ex. tyska tidningar ( som redan gått över gränsen... ) skulle hålla inne med en sån het story.....

Men som sagt, kungen och drottningen är ju människor dom med och varför skulle dom vara annorlundare än oss vanliga svensson vad det gäller just otrhet osv.

Victorias abort dyker upp på div. skvaller sajter med jämna mellanrum coh alltid med en säker källa som referens..... Tror inte ett skvatt på det, dom säkra källorna brukar inte vara speciellt säkra och om hon nu gjort en abort vad spelar det för roll Hur många tonårsbrudar har inte gjort det? Och ( ursäkta upprepningen ) men hon är en helt vanlig människa hon ochså.........

• Linda och Fredrik

Jag hörde nyss från en närstående att dagens kung har varit otrogen med Anki Bagger.
    Så varför skulle dagens kung skilja sig från sina föregångare???

Svar på tråden Kungen otrogen?