Rusta tapeter?
Någon som har tapeter från Rusta och vet om det är bra kvalité?
Jag har hittat en jättefin fondtapet därifrån nämligen men vet inte om jag vågar köpa den.
Någon som har tapeter från Rusta och vet om det är bra kvalité?
Jag har hittat en jättefin fondtapet därifrån nämligen men vet inte om jag vågar köpa den.
de är helt ok men det kan vara skönhetsfel så köp en extra rulle om det ska vara så
Jag hittade en underbar fondtapet på rusta som var liksom svilrig med medaljonger.. "Classic" eller nått sånt tror jag den hette... har faktiskt sett det märket i andra finare butiker.. så dem är de inget fel på... dom sitter fortfarande på väggen iaf :P
okey tack så mkt för era svar =)
Har tapetserat med tapet från rusta innan jul, det gick bra. tapeten var skör men det berodde nog på att det var en pappers tapet.
Hela vår lgh är jättenöjd!! Paperstapeten är dock något skör men om man e förskitig å har tålamod så går det utmärkt!!
Rustatapeter menar du?
Eller ska du rusta upp tapeterna?
Här älskar vi Rustas tapeter!
De är kanonbra!!
Vill varna för rustas tapeter. Jag köpte lattefärgade tapeter där för ett par år sedan. När jag väl satte upp dem på väggen visade det sig att färgerna inte stämde på alla rullarna. Fast det var samma nr på dem. Så mitt på väggen blev det en nyansskiftning. Halva rummet blev alltså i en aningens ljusare än andra halvan. Det såg inte klokt ut. Detta syntes inte på rullarna i förväg. Så jag köper ALDRIG MER! tapeter på rusta.
Man måste kolla både tapetnr o tryckernr när man köper tapeter annars kan det bli nyansskillnader för då är dom inte tryckta i samma omgång.
Inget fel på Rustas tapeter bara att börja tapetsera!
Jag kan också rekommendera Rustas tapeter! Har använt dem i två rum och är mycket nöjd!
Jag skulle precis sätta upp lite tapeter i vårt barnrum och upptäcker gröna ränder på alla rullar!! Hade skärt fem våder redan när jag fick syn på ränderna, tråkigt när det blir så.
Så jag rekomenderar INTE Rustas tapeter. (Hade köpt sex rullar och alla var det ränder på)
jag har precis tapetserat en fondväggi vardagsrummet och hallen med en svart tapet med silver blommor på.
skitsnygg och tyckte det var lättare att sätta upp den än Borosantapeterna.
Jag rekomenderar verkligen Rustas tapeter
ps har sätt exakt samma tapet för 398kr/rullen och på rusta betalade jag 99kr/rullen!!!