• Nina 78

Byta däck i mölndal????

Måste ju byta däck på bilen snart, å killen har jätteont i ryggen, han måste ändå byta på sin bil....
    Tänkte lämna in min bil så han slipper..., någon som vet vart man kan byta i mölndal å vad det kostar, kan inte byta själv...

Någon?????

• Svar på tråden Byta däck i mölndal????
  • GoseFisen

Det är inte alls svårt att byta själv.. :) Har man bara fälgkors och domkraft så äre klart sen. nästan.. :)

• Brevdruvan

Fins en däckfirma granne med statoilmacken precis nedanför balltorpsbacken (kommer inte ihåg vad gatan heter, men den ligger precis vid serviceboendet om man kommer från Balltorp och åker mot centrum)

• Linda1976

Finns en precis vid Hendéns glasögonaffär (visserligen i Göteborg, men det är ju på gränsen). Där bytte vi när vi även skulle flytta över nya däck till befintliga fälgar, men har ett par kompisar som bytt där och som varit nöjda! Stället ser inte mycket ut för världen, men de är tydligen jättetrevliga.

• Nina 78

Pratade med min far nu å han förbarmade sig...skulle komma på tisdag å byta åt mig...skönt . Bra å ha en bilmekaniker som pappa, även om han e pensionerad...

Jag kan byta själv, men det e lite jobbigt när man har en liten tjej som behöver en hel del tillsyn samtidigt....

Tack ändå!!!!

Svar på tråden Byta däck i mölndal????