"Jag har knullat med 3 pojkar på toaletten"
Detta fick jag höra idag av min SEXÅRIGA flicka!!
TRE stycken pojkar hade sagt åt henne att "nu ska vi knulla" och så hade de fyra gått in på toan på skolan och pojkarna hade sagt åt henne att låsa.
Sen hade de dragit av sig byxorna allihop, och så hade min tös lagt sig på golvet och pojkarna hade turats om att ligga på henne.....
Är helt chockad. Dom är ju bara SEX år!
Ska man ta upp detta med fröknarna?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-08 18:42:54:
Jag har inte på något sätt menat att pojkarna skulle ha våldtagit/utnyttjat/förgripit sig på min flicka.
Så som det lät när hon berättade så var hon med på det hela.
Och självklart vet att jag att man i den åldern är nyfiken och leker nakenlekar, det gjorde jag också, fast inte riktigt så grovt kanske....
Funderade också på det här med att tipsa fröknarna om en tema-dag, där de berättar om kroppen och hela den här få-barn-grejen.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-11 09:39:42:
Vill uppdatera lite, då någon antytt att jag inte verkar bry mig och att det är fruktansvärt av mig att jag inte genast tog upp detta med personalen.
Jag vill göra det som är bäst för MIN FLICKA.
Så som hon berättade det hela så var hon ju helt klart med på det. Hon sa ju glatt att "jag vill ju ha barn, och då måste man knulla".
Vad gäller språket så har jag VERKLIGEN ALDRIG använt ordet "knulla" inför henne!
Jag sa det åt henne, att det är ett fult ord och att det finns bättre ord att använda, t. ex älska eller kela.
Vi är öppna med allt i vår familj. Min tös kommer ofta och vill titta i Lennart Nilssons "Ett barn blir till" tillsammans med mig. Hon ska få ett syskon snart, och tycker det är jätteintressant att titta hur bebisen blir till, växer och kommer ut.
Jag vill gärna låta henne titta i boken, för jag minns att jag själv när jag var liten INTE kunde prata med mamma om sånt, och det var jobbigt.
Nu när min tös är så öppen med det så vill jag inte förstöra det för henne, utan vi tittar i boken, och jag förklarar om det är nåt hon undrar.
Hon har frågat varför man "gör barn" med varann, och jag har sagt att när man är en vuxen man och en vuxen kvinna som tycker om varann så mycket så vill man göra det. Att man gör det för att man älskar varann så mycket.
Så jag tror (HOPPAS!) att jag inte givit henne någon felaktig bild av det...