• virr

Glamour slut i TV4

Som hopplöst inbiten glamourtittare fick jag läsken i vrångstrupen i dag när de sa att det var sista avsnittet de visade i TV4. Utan förvarning kom detta chockbesked!! Eller så är det jag som inte varit så uppmärksam....

Frågan uppstår ju då: ska nån annan kanal visa Glamour i fortsättningen? Det sa de förstås inte på TV4.

Nån som vet?

• Svar på tråden Glamour slut i TV4
  • Björkeli

NEJ!!

Vad hände idag då?!

• Endoriana

Undrar oxå om någon annan kanal kommer fortsätta sända...

• virr

Visst är det hemskt!?

Nog måste nån annan kanal ta vid? Det kan ju inte bara sluta så här efter 18 år eller vad det nu är?!

Vad hände i dag?

April hade en jätteviktig spelning, men kunde inte sjunga eftersom hon var jätteförkyld. Amber erbjöd sig att låtsas vara henne (peruk på!), och på så sätt göra henne samma tjänst som April gjorde när hon låtsades vara med i den där filmen.

Bridget vaknade upp med världens baksmälla på båten med Nick.

CJ ringde Ridge och undrade om Bridget var där, polisen hade hittat hennes bil i nåt hamnområde och ingen visste vart hon tagit vägen. Alla blev jätteoroliga.
    Brooke pressade CJ för att få reda på vem det är Bridget är kär i. Ridge åkte dit (till hamnen), fick reda på var båten Bridget var på fanns och rusade dit för att rädda henne.

• Marsbaby

Visst brukar väl Glamour ha sommaruppehåll, det är jag rätt säker på.
    Så kanske kommer det tillbaka i höst. Anledningen de har uppehåll är att vi nästan är fatt avsnitten i usa, de ligger bara några månader före tror jag, och där har de säsongsuppehåll i bland. fast sommaruppehåll redan i april?

Förslag är att maila tittarombudsmannen & fråga eller nån annan på TV 4, eller också kanske det står på webbsidan.

Eller kanske kommer serien fortsättningsvis gå tv4+ eller vad den heter, de brukar "ta över" vissa av fyrans serier...

Du som får veta nåt kan väl höra av dig!

• Älskeling

Det är med djup sorg som jag nu meddelar att Glamour tyvärr INTE kommer att sändas mer! Inte i någon annan svensk kanal heller, så vitt jag har förstått. Del 4026 var den sista deleni svensk historia...

Tittarombudsmannen på TV 4 har redan gett besked om att de aldrig kommer att fortsätta sända Glamour. Dom har diskuterat detta länge.

Jag är helt förstörd, har följt serien sedan starten....buuuuu. Vill se mer ju...

• Stjärnstoft

Blir abstinensen FÖR hård kan ni läsa alla avsnitten i sammandrag här
    Vi ligger ungefär i maj månad 2003 enligt deras sändning.

• Älskeling

Ja, två år efter alltså.... Då har det ju hunnit ske massor av smaskiga intriger...hm! Nyfiken...

• virr

Ja, de där länkarna ser ju användbara ut...... Den som vill läsa får arbeta lite mera och klippa och klistra.....

Svar på tråden Glamour slut i TV4