homopat?
Pimpinellan skrev 2008-01-09 12:50:28 följande:
En homeopat blandar ut extremt små mängder örter i vanligt vatten och säljer för extrema summor och påstår att den dekokten kan bota precis vad som helst som läkarna inte kan bota!. Rent bluff och båg oavsett vad du hört! Gå inte dit vad du än gör!De har ingen som helst vårdutbildning eller kunskap om barnlöshet ö.h.t,deras "kunskap" grundar sig på österländskt religiöst hokuspokus. Förlita dig på vad vetenskapen kan göra för dig istället!
En homeopat är visst vårdutbildad de vet jag då min svärmor är homeopat, dem blandar inte örter Hahaha va du roar mig!
Dem sk "hokuspokus " medicinerna dem ger innehåller en liten del av de man inte tål eller kroppen saknar mm
Ex är du allergisk mot getingar så innehåller pillret en lite del geting gift som du tar när du blir stucken, mm metoden funkar som vaccin du utsätter dig lite för den sjukdom du har för att kroppen ska bygga eget immunförsvar!
Skaffa kunskap innan du öppnar bröd intaget !!
Jag tror inte mycket på de min svärmor håller på med henne men när dottern som är allergisk mot just getingar blev stucken hos hennes & hennes medicin va de enda vi hade att tillgå & den funka snabbare & bättre så tror jag att viss del av de dem gör funkar !