Osäker, förvirrad, ångest
TS jag tycker du ska sätta dej ner å fundera en lr två gånger extra innan du bestämmer dej för en abort jag å min sambo hade varit tillsammans i 2 månader första gången jag blev gravid men den gången gjorde vi en abort för vi båda va överrens om de sen 3 månader efter aborten blev jag gravid igen(åt p-piller båda gångerna) å jag beslöt mej för å behålla barnet för jag visste vilket helvete som väntade om jag gjorde en till abrt på så kort tid. jag valde å behålla å gav han två alternativ: antingen fick han gå om han inte va redo jag kunde ta hand om barnet själv lr så skulle han stanna kvar å ta sitt ansvar å han stannade kvar å tog sitt ansvar den 30-mars-07 tittade en underbar liten tös ut ur min mage å har aldrig sett sambon så känsloladdad som han va då när han höll sin dotter för första gången. när vi kom hem från BB så flyttade vi ihop samma dag hade sagt upp min lägenhet 3 månader innan å allt var packat å klart så flyttade vi till hus å vi är lika lyckliga idag om inte mer lyckliga idag än förut. Låt din pojkvän få tid på sej å smälta allt oxå. Ni kommer klara de lycka till=)
ps. jag var arbetslös jag med när jag väntade barn fick bara vikariat under tiden jag va gravid inget fast jobb.