Osäker, förvirrad, ångest
så du tycker jag ska göra abort pga att han inte vill för han gemför sitt liv med hans brors dåliga exempel som nte funkade för honom för hans tjej va otrogen och dum i hvuudet...
så du tycker jag ska göra abort pga att han inte vill för han gemför sitt liv med hans brors dåliga exempel som nte funkade för honom för hans tjej va otrogen och dum i hvuudet...
okej vad skönt :) som sagt bor enbart med min mamma, och vi har ingen sån "öppen prat" relation, så har inte sagt det ännu för det kom så nyligen.. måste smälta det lite och fundera för mig själv... känns det som... fast hade varit skönt att prata om det, men känner ej jag kan det med min mamma tyvärr
okej
jag vet min mamma flyttta ifrån min pappa vid 2 år ålder sen dess haft ingen kontakt nästan, brev iblnad.. men nu hade han problem så... utan den anledningen
men har sagt tusen gången att jag INTE skydda mig därför!!! läs mina svar.. jag är inte dum i huvudet ? det fattar väl jag med..... jag sa jag har fått sånna NOJJOR ibland att tänk så skulle ngt hända man skulle bli steril elelr få någon sjukdonm eller liknande som gör att man inte kan bli gravid..... tro inte massa bara o skriv jag är omogen när du inte vet allt ! jaag savar en annan på samma fråga att det INTE va därför.
håller med, vill inte göra något utan honom.. men känns så hemskt att göra abort för alla säger det till mig, känner sig presssad.. kommer man ångra sig sen ? hm..
tack !!!
behåller vi barnet blir han givetvis glad för det och kommer älska barnet o vilja ha det när det kommer ut med, han kommer ju inte gå å säga dig ville jag inte ha... och vad e fjortis varning? mina ppiller tog slut plus att min mamma ville inte jag skulle fortsätta med dom för hon hade hört dåligt om dom, så köpte jag pplåster för att testa.. men det funka inte för dom fastnade inte så bra på mig, trilla av hela tiden så därimellan blev det en tid utan någonting... är det fjortis? läser ingen vad jag skrivit? har sagt till fleeeeera personer nu att det INTE va så att jag inte skydda mig för att jag trodde jag inte kunde blir gravid.... jag sa att jag BARA lääänge varit nojjig att tänk så skulle något hända man blir sjuk eller något så man inte kan få barn... blanda inte ihop det o läs ordentligt .... vad är fjortis på hög nivå över? vad menar du?
bor i skåne, helsingborg eller strax utanför:)
oj ja det var en bit ifrån mig :P haha... bor ockå i en liten håla här :( suck fast håller på leta jobb o lägenhet i malmö där min pojkvän bor.. :)
min pojkvän har fast jobb med ut ca19 i månaden, och jag har vikariat på gång....
jag heter osäker för folk som du och andra gör mig osäker på mig själv o på vad jag vill, förvirrad o ångest över känslor som kommit inom mig och ångest för tiden går så snabbt o man blir stressad.... o jag är 19 snart.. tack för dina tips klara mig utan dig i denna tråden nu..
tack för ditt stöd du verkar vara stark o jag önskar alla lycka i framtiden för dig o din familj. tycker om sånna som dig som vågar fast att inte är perfekt, o vem vill förresten ha ett perfekt liv där allt serveras på silver fat? :) puss på dig
nej jag menade ingen illa bara att jag har fått din uppfattnign o vad du tycker nu :) och ja på 15 minut ångrara jag mig 1000000000 gånger... tack för ditt svar ska fundera på det du sagt, det gjorde ändå så jag börja fundera lite ordentligt med...
ja precis, men på måndag ska jag ringa till kvinnokliniken iaf o be om en tid för att prata o se hur långt det gått iaf o få lite råd o stöd om mitt belsut jag ska ta... sen får jag gå ut efter det, ska pckså träffa min pojkvänn ikväll o prata igenom allt o planera o gå igenom vad som e bäst för oss just nu :) både för han o för mig o FRAMFÖR allt branet :)