• Esa

Tempexperter hjälp!! Min temp efter ÄL är högre än det brukar vara!

Hej!

Min temp brukar ligga på 36,4. Vid ÄL höjs den till 36,6 och efter ytterligare två dagar till 36,8. Denna månaden ökade den som vanligt till 36,6 men efter två dagar så ökade den bara till 36,7 och i dag 7 dagar efter ÄL höjdes den till 37,0! Brukar aldrig ha så hög temp! Tar tempen samma tid varje morgon. Kan denna höga temp tyda på graviditet? Många svar tack!

• Svar på tråden Tempexperter hjälp!! Min temp efter ÄL är högre än det brukar vara!
  • Esa

Jo jag vet att man ligger på en högre temp efter ÄL och det brukar jag göra men max 36,8 och nu var det 37,0. Kan man alltså inte se på tempen om man är gravid om den är annorlunda? Någon annan som vet något om detta?

• Esa

Tempen var 37,0 även imorse. Den var 37,1 nu ikväll. Hm...brukar som sagt inte ha så hög temp efter ÄL och den har ju höjts i två etapper. Har även haft lite stickningar i nedre delen av magen i dag också. Vad tror ni? Någon som känner igen sig?

Svar på tråden Tempexperter hjälp!! Min temp efter ÄL är högre än det brukar vara!