• Pink Muffin

Finns det 80-tals dockvagnar i nyproduktion?

Letar dockvagn till dottern som snart fyller 3, men får kräkpsyke på allt i rosa, plast och med nallar!! Finns det dockvagnar typ Brio 80-tal i brun manschester i nyproduktion?

Jag blir illamående av köphysterin... tills jag hittar nåt jag bara måste ha...
  • Svar på tråden Finns det 80-tals dockvagnar i nyproduktion?
  • M1FFY

Vet inte om det finns 80-tals nyproduktion men jag vet att Brio gör minibarnvagnar som ser ut precis som de riktiga. Och som inte är rosa eller så där fjantiga.

• Pink Muffin

Hmm... länken funkar inte och deras sida är otroligt seg på min dator! Vart hittade du dom - under leksaker?

• M1FFY

ja, och till vänster valde jag nåt som hette på riktig. Det verkar som dom gör retrovagnar också, fast en svart och en röd.

• Pink Muffin
    M1FFY skrev 2008-01-09 21:31:41 följande:
    ja, och till vänster valde jag nåt som hette på riktig. Det verkar som dom gör retrovagnar också, fast en svart och en röd.
    Hittade en sida på nätet som säljer den retro varianten. Den kostar 750 spänn!! Så försiktig vete 17 om min dotter kan vara...
  • M1FFY

Oj, det var kanske lite häftigt pris på en leksak :(

Svar på tråden Finns det 80-tals dockvagnar i nyproduktion?