• HoppetKärleken

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 5

Å jag blev andre kvinnan, och säger God Morgon på er alla!

• HoppetKärleken

Sandraw76 tycker ditt resonemang låter sunt, men vad hade ni för plan om ni inte skulle få barn? Skulle ni adoptera eller leva barnlösa? Min fasa är att inte kunna ta beslutet själv då jag har en sjukdom som gör att jag kanske inte ens får adoptera annars hade det varit vår plan B...känns så tungt!

• HoppetKärleken

Finesssan vilka fina biler du hade från VUL:en, en dag...

Ego: Nu en halv timme kvar tills jag ska ringa till DrB är så grymt rädd att jag ska få en dom som inte går att göra något åt, och då har han ändock bara fått hälften av alla provsvar...känner mig som ett nervvrak!

• HoppetKärleken

Stella tråkigt med mens men som du skriver skönt med en "lugn" semester och slippa oroa sig.
    Jag förökser verkligen hålla mig från FL blir som sagt påmind om hur dåligt det går för en annan i denna "verkstad" samtidigt piggas man upp av solskenshistorier och hoppet kommer tillbaka kanske det blir min tur nån gång...och det finns mycket fakta kring detta på liten yta om du förstår vad jag menar, cyber rymden är så stor att det är ibland svårt att få fram faktan man vill åt.

Kram och ha en underbar resa i thailand!

• HoppetKärleken

lillaD: Tror inte dem andra haft så högt TNF alfa värde...men jag hoppas så att Dr B kan hjälpa mig.

a80: tack för din förklaring om de olika medicinerna.

Finesssan: Du får gärna också leta fram den info du har om de olika preparaten.

Gissa vad? Dr B ringde idag på en lördag hem och det känns lite bättre nu. glömde fråga endel igår för jag blev så chockad över det höga värdet. jag frågade om det fanns någon chans för oss och han sa bara vi får ner värde så tror jag absolut det. Känns lite bättre nu i alla fall!

Kram på er alla goa tjejjer och ha en skön lördag kväll!

P.s Cia hur står det till med dig och illamåendet idag D.s

• HoppetKärleken

Magis2 kommer alla mina tummar i världen för dig att din graviditet kommer att gå bra och sen får du skicka kort på ditt underverk till den vidriga läkaren...Det är i alla fall min plan då jag också fått ungefär samma kommentar från min RA (reumatikerläkare) läkare, strax efter mitt sista missfall våren 07 blev jag sämre i lederna och fick besöka min RA läkare och jag var fortfarande låg efter missfallet. Då frågar han mig hur länge jag tänkt hålla på med "det här"? Det här är att försöka skaffa barn...Jag svara tills det går hela vägen. Då säger han, att du inte ger upp om du skulle lyckas bli gravid igen kommer det ändå bara sluta i missfall!!!! Denna mening har ekat i mitt huvud i snart ett år och kommer aldrig förlåta han för det. Men en dag ska jag lyckas det har jag bestämt och då ska jag skicka massor med bilder på mitt lilla mirakel!

Kram på er alla!

Cia hoppas allt gått bra idag!

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 5