• Anonym (tös21)

    stor åldersskillnad i ert förhållande?

    det skiljer 20 år mellan mig och min sambo, enligt mig har åldern ingen betydelse, vi älskar varann! vad skiljer det mellan dig och din partner?

  • Svar på tråden stor åldersskillnad i ert förhållande?
  • Anonym (lycklig)

    30 år mellan oss. Å trots skitsnack i vår lilla by när vi blev tillsammans för ca 5 år sen funkar det jätte bra. Har en son tillsammans och är gifta nu. Innan jag träffade minj man hade jag nog oxå "fördomar" mot par med så stor ålderskillnad men nu e jag själv en av dem. Man väljer inte partner efter åldern. Min man trodde jag var äldre än jag var å jag trodde han var yngre. Så när vi fick reda på respektive ålder blev vi båda lite chockade och vi gjorde slut många gånger men kärleken segrade till slut

  • Anonym (tös21)

    Anonym (lycklig) skrev 2008-01-10 10:55:34 följande:


    30 år mellan oss. Å trots skitsnack i vår lilla by när vi blev tillsammans för ca 5 år sen funkar det jätte bra. Har en son tillsammans och är gifta nu. Innan jag träffade minj man hade jag nog oxå "fördomar" mot par med så stor ålderskillnad men nu e jag själv en av dem. Man väljer inte partner efter åldern. Min man trodde jag var äldre än jag var å jag trodde han var yngre. Så när vi fick reda på respektive ålder blev vi båda lite chockade och vi gjorde slut många gånger men kärleken segrade till slut
    känner igen det, alla vänner och folk på stan trodde man var helt knäpp, i början vågade man inte riktigt visa sin kärlek när man var ute bland folk, vi har idag en son på 16månader och väntar nu en till, som kommer om ca 1månad. vi har varit ihop i 5år också och visst har man sina gräl men vår kärlek värkar bara bli starkare och vi funderar på giftermål.
  • Anonym (Kv35)

    Det är 10 år mellan oss, han är äldre. Det har aldrig varit några som helst problem. Åldern är bara en siffra!

  • Anonym

    5 barn oxå Inga gemensamma än men snart så


    Anonym skrev 2008-01-10 11:00:09 följande:
    jag 31år min kille 25år
  • Don38

    Oj.. då vill jag ju helst ha en 25 åring ... så jag ändra mitt ålderspann till 25-35 ..istället för 30-40

  • Anonym (lycklig)

    Anonym (tös21): Lycka till med barn nr 2! Och giftermål Vi jobbar på barn nr 2 och hoppas att det ska plussa snart..
    Skönt att höra om fler i liknande situationer.

Svar på tråden stor åldersskillnad i ert förhållande?