malmö privat ultraljud?
Finns det någonstanns i Malmö eller runt om där man kan betala för att få ett ultraljud utfört?
mvh marie
Finns det någonstanns i Malmö eller runt om där man kan betala för att få ett ultraljud utfört?
mvh marie
Många som går hos privat BM i Malmö gör sina ultraljud på Cura (utan kostnad). Men är man inte inne i "den svängen" så kanske man kan få komma mot betalning. Vet bara att Cura är upp över öronen bokade, så det är svårt att få tid.
jag går hos en privat o tillhör Cura kliniken ,men där behöver man remiss stog det på deras hemsida. Jag går där de två vanliga ultraljuden .. marie
Du kan även åka över till Köpenhamn. www.ultralydklinikken.dk/
Det kostar en slant men det är ganska lätt att få tid och de är väldigt trevliga och vara vid att svenska åker över.
Cymbelina: Tusen tack detta verkade toppen. 3D/4D är ju toppen. Hittade inga ca priser, har du någon koll på det?? tacksam för hjälpen marie
De har priser om du scrollar längst ned på sidan. De erbjöd till och med barnpassning av min son under tiden jag blev undersökt. Nu blev det aldrig av eftersom jag fick en tid på Cura eftersom jag går privat, men jag funderar starkt på en 3D-scanning runt v.30.
Lycka till!
Tusen tack! 3D skall jag göra efter vecka28