• jeeri74

yahoo-mail problem

Är det någon annan som har yahoo-mail och bara får "ogiltigt ID eller lösenord" när ni försöker logga in - trots att bägge är helt korrekta?!
    Det har inte fungerat för mig på hela eftermiddagen (förmiddagen vet jag icke, då försökte jag inte) och det är SÅÅÅ irriterande. Törs inte riktigt än att prova att få nytt lösenord, det var så länge sen jag skaffade den adressen så jag kommer inte ihåg kontrollfrågor och annat - dessutom har jag inte kvar den adress jag _tror_ jag angav som alternativ mailadress när jag registrerade mig om de skickar nytt lösen dit. Någon som vet hur det går till?!

Blir så jätteglad om någon annan också har problem!!!! Vill ju inte bli av med den, har ju halva mitt liv där.. ;)

• Svar på tråden yahoo-mail problem
  • AnneSophie
    jeeri74 skrev 2008-01-10 16:17:44 följande:
    Är det någon annan som har yahoo-mail och bara får "ogiltigt ID eller lösenord" när ni försöker logga in - trots att bägge är helt korrekta?!Det har inte fungerat för mig på hela eftermiddagen (förmiddagen vet jag icke, då försökte jag inte) och det är SÅÅÅ irriterande. Törs inte riktigt än att prova att få nytt lösenord, det var så länge sen jag skaffade den adressen så jag kommer inte ihåg kontrollfrågor och annat - dessutom har jag inte kvar den adress jag _tror_ jag angav som alternativ mailadress när jag registrerade mig om de skickar nytt lösen dit. Någon som vet hur det går till?!Blir så jätteglad om någon annan också har problem!!!! Vill ju inte bli av med den, har ju halva mitt liv där.. ;)
    Japps, fast jag har inte testat idag men för ett par månader sedan. Jag testade mina vanliga login men kom inte in. Alltså har jag tappat mitt Yahoo-konto som nästan är lika gammalt som Yahoo självt. MYCKET irriterande.
    Jag hade dessutom en del gamla adresser från min tid i London där plus ett par tidiga mails från min man.

*suck*
    ?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? Utåtriktad Planläggande Konkret Tänkare ?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
  • jeeri74

Då blir jag ledsen på riktigt om det är borta.. Men varför..?! Får prova imorgon igen annars får jag väl börja försöka nysta i det hela.. suck..

Jag hade problem att logga in på yahoo.com för några månader sen, men .se har fungerat.

• inze

Bara för att du frågar testade jag att logga in på min Yahoo-mail och det fungerade utan problem just nu i alla fall. Jag har bara haft problem med den en gång och då var den blockerad på nåt sätt så man var tvungen att aktiverade den för nån mailinglista.
    Jobbigt när det blir så där.

• ninan

Ååå, jag har oxå problem, nu är det ju flera timmar senare än när du skrev här men exakt samma för mig!!! Så frustrerande, har för mig att det hände för en tid sen, men den gången kom det igång och funkade direkt. Har haft samma konto där i evigheter så det är knappast det att jag glömt lösenordet och "caps Lock" är INTE intryckt! Så irriterande!

• JLS

Samma här suck!!! Kommer inte in heller och vet att det är rätt lösen och alias, har haft kontot i år....

Blir så irriterad så vill bara komma in nu och kopiera alla mailadresser och så ska jag stänga ner skitkontot, får hur mkt spam som helst dit med....

Provade nu igen, kommer fortfarande inte in.

Vårt lilla mirakel...
  • jeeri74

Skönt ändå att det är fler som har problem - funkar fortfarande inte för mig. Har mailat supporten igår men icke fått något svar.

Har nu tillfälligt i alla fall lyckats låsa kontot då jag försökte få nytt lösenord och visst kom jag ihåg svaret på kontrollfrågan... inte... Inte lätt att veta hur jag tänkte för typ 10 år sen..

Håller med EnSanna, funderar starkt på att byta; eller ha det kvar för alla listor/klubbar osv jag är med i som det kommer mail från, men hänsvisa de "viktiga" till en annan adress.

• ninan

Jag kommer fortfarande inte in!!! Har oxå försökt maila kundservicen(?). Man blir ju förbannad, någon info om att de har problem kunde ju stå någonstans, men icke! Så trist, man har ju samlat på sig en del under åren. Hoppas det kommer att funka igen!

• JLS
    inze skrev 2008-01-10 17:30:59 följande:
    Bara för att du frågar testade jag att logga in på min Yahoo-mail och det fungerade utan problem just nu i alla fall. Jag har bara haft problem med den en gång och då var den blockerad på nåt sätt så man var tvungen att aktiverade den för nån mailinglista.Jobbigt när det blir så där.
    Vad då för mailing-lista, hur gjorde man?

Gud jäkligt irriterande detta...
    Vårt lilla mirakel...
  • ninan

"Yahoo"! Nu funkade det för mig igen! Håller tummarna att det fortsätter så!

Svar på tråden yahoo-mail problem