• tyr

i vilken vecka föddes era barn ?

jag undrar i vilken vecka era barn föddes i och vilken vård krävde dom? är nyfiken på att veta det. jag är i v 25 och våran som vill inte stanna kvar verkar det som.

• Svar på tråden i vilken vecka föddes era barn ?
  • Mamma igen 07

Min son föddes i vecka 40+4 ( ingen speciell vård ).
    Min dotter föddes i vecka 35+3, hon fick ligga på värmebädd och solas men efter en vecka fick vi fara hem med henne!

Mina älskade barn Pierre-02 och Saga-07!
  • ACK

Vår adoptivdotter föddes i vecka 26. Hon är nu en 2-åring med mycket spring i benen.

• 20110426

Min pojke kom i v.32+5 med snitt, jag hade då havandeskapsförgiftning. Han vägde 1714g och var 41cm lång(kort). Mitten tjejen blev fullgången. Sista tjejen kom v.36+2 med snitt eftersom jag hade sammandragningar sedan v.25, dock ingen påverkan på livmodertappen. I v. 30 började de bli värre och jobbigare, låg inlagd i Falun med bricanyl och kortisonsprutor under två veckor , och i v. 36 orkade jag inte mer. Hon var dock stor för tiden och vägde 3700g, hon behövde ingen vård på neo. Pojken låg en månad på neo och om du vill läsa mer så har jag en hemsida om honom.
    hem3.passagen.se/p5033
    Lycka till.

• Froggis76

34+2, låg på samvårdsavd 13 dygn, han behövde sondmatas, samt värmekudde. 2090g o 44 lång.

• Andi Pandi

Mina tvillingar kom i 26+2 kom hem i måndags efter 11veckor på sjukhus. Dom mår prima!!!

• Joana o Neo

mitt första-en son i v 41+2
    och mitt andra en dotter i v. 39+0

*¤*nEo O TeSs*¤*
  • hannamiller

Oscar ville ut i vecka 36... På grund av HF o att moderkakan låsnade.. så det blev urakut kejsarsnitt.

• raya

Mina tvillingar kom i v 22.
    Dom behövde respirator och låg i kuvös i början.
    Efter det fick dom cpap och värmedyna.
    Nu är dom 2år och mer vild än tam!!!

Svar på tråden i vilken vecka föddes era barn ?