• Anonym

Roliga/mysiga/sexiga saker att göra med sin partner. Ideér tack!

Det här kanske låter dötöntigt men jag och sambon har kommit överens om att ha överraskningsveckor för varandra. Allt bara tuffar på och vi glömmer bort hur viktigt det är att uppmärksamma varandra. Småbarn tar mycket tid!! Därför har vi en vecka i månaden var då vi ska göra ngt extra för den andra.

Nu vill jag ha tips om vad man kan hitta på. Det ska inte vara dyra pesenter eller resor utan kunna kombineras med vardagslivet. Det kan vara sånt som extra fina middagar, nya sexiga underkläder,blommor mm. Mina ideér tar fort slut så hjälp mig. Vad skulle du göra för att förgylla vardagstillvaron för din kille/tjej?

Jag tänkte köpa kärleksspelet. Någon som provat det?

• Svar på tråden Roliga/mysiga/sexiga saker att göra med sin partner. Ideér tack!
  • Anonym (Svanslös)

be honom ta lite hårdare runt halsen, alternativ använda en påse eller ett rep... släpp sen inte efter förrän precis när han är på väg att få utlösning... mmmmm funkar alltid för oss..och vårt sexliv är spännande HELA tiden..

• Anonym

Finns en helt underbar massagefilm på lustjakt.se som heter Yoni & Lingam Massage (Produktnr: 9926)
    Oj, oj den vände vår vardag till oanade höjder - för både mig och min man.
    Ingen av oss är speciellt mycket för att massera den andra, -normalt sett... Efter att ha sett denna film och fått massage, så masserar man mer än gärna.
    4 orgasmer....Behöver jag säga mer =)

Svar på tråden Roliga/mysiga/sexiga saker att göra med sin partner. Ideér tack!