Inlägg från: Sugardynamite |Visa alla inlägg
  • Sugardynamite

saras måbra-tråd keeps going stronger

Hej!

Kul att hitta en tråd där folk engagerar sig i att äta rätt och motionera för att gå ner i vikt och må bra!

Här är en till!
    Kämpar på med vikten igen efter min tredje graviditet. Yngsta är 15 månader nu. Jag har diskbråck, så att gå ner i vikt och träna är verkligen prio ett för mig för att jag skall bli frisk och må bra.
    Har gått ner 8 kilo nu sedan i höstas (i sakta mak) i samband med bättre matvanor och en stor dos motion.
    Tränar 4-6ggr i veckan. Salsa, styrketräning (4-5ggr i v), pilates, spinning, bodypump och löpning / cross-trainer.

• Sugardynamite

6628: Man brukar kunna "frysa" ett träningskort. Dvs låsa abonnemanget en viss tid till en mindre kostnad, om du vet att du inte kommer att träna just nu, men att du skall fortsätta träna senare. Jättebra tex om man åker bort på sommaren och inte tränar på flera veckor.

• Sugardynamite

Godmorgon!

Har startat morgonen med en rejäl portion fiberhavregrynsgröt, med krossat linfrö och lättmjölk. Jag har dragit ner på saltet i maten och det märks mest när jag äter gröt tycker jag. Men jag vänjer mig. Det känns mer motiverande att äta lite för osalt gröt och veta att det är bra för mig, än att salta bara för smaken. Det är ju bara en vanesak hur mycket salt man behöver.

Skall åka in till gymet och gå på ett pilatespass kl. 12.00 och efter det blir det CT och styrketräning armar.

Jag måste köpa nya löparskor. Kände att jag fick ont i behinnorna och ryggen förra gången jag sprang så nu blir det inget mer springa innan jag har nya skor.

• Sugardynamite

Godmorgon tjejer!

Är precis på väg till gymet för ett spinningpass.

Vägde mig i morse och jag har gått ner 1,5 kg den senaste veckan. Totalt 9.8 kg sedan i höstas. Snaaaart tio kilo.
    Så nu är det bara att kämpa på, snart är jag halvvägs.

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger