Inlägg från: pussgurka78 |Visa alla inlägg
  • pussgurka78

saras måbra-tråd keeps going stronger

SE: skitnyggt!!!!

Monsa: Man ser ju jatte skillnad pa korten....jatte fin!!!!

Sjalv forsoker jag halla emot nar det galler godiset...och fram tills idag har jag lyckats....vager nu 60,8 emot 62,9 efter jul.
    For mig brukar det vara sa att jag gar ner de forsta 2-3kg snabbt sedan gar det ingenvart. MEN, men allt aterstar att se...imorse cyklade jag 45min och nar barnen idag somnar ska jag ta en promenix med gubben 10km.

• pussgurka78

annika81 : du ar ju jatte duktig !!!!

Grattis!!!

Sjalv vagde jag mig sist pa badet i mandags och ska lata bli tills nasta veckoslut. ( om dt gar ) #ler#

Igar kvall gicka jag och gubbe pa en promenix 21.30 och kom hem lite efter 23.00 - promenaden var gor skon....
    Hoppas man tappade lite fett ocksa...hahahah

• pussgurka78

Nillalala: Skont o ga pa promenad, jag har kopt"ga stavar" idag som jag ikvall ska prova..maste natta barnen snabbt sa jag kan ga en promenad sen langtar till helgen sa jag far sova ut lite for jag ar JATTE TROTT...God natt pa er.

• pussgurka78

God morgon pa er.

Har just klarat av en 45min cykel tur...oooo det ar ju sa skont nar man ar fardig. Har vadret pa min sida for idag var det 4grader redan nu pa morgonen. Nu ska jag snabbt duscha gora iordning barnen sedan bar det av till dagis och jobb.

Ha en trevlig dag allihopa..

• pussgurka78

Haj.

Ska beskriva min dag idag for jag e STOLT over mig sjalv!!
    Imorse cyklade jag 45min.(brukar nastan gora det varje morgon, fram till bageriet och tillbaka hem)
    Gick hem en timme tidigare fran jobbet och darfor hann jag me 1h prommis.
    Frammat kvallen akte jag och min sambo till badhuset och dar simmade jag 1timme!!

Och just nu ar jag hemkommen fran en 1timmes prommis!!

MEN utover det sa unnade jag mig faktiskt lite kakor idag + en halv kebab med joghurt sas till + en korv med brod med ketchup och senap.

Har atit ganska onyttigt men ar enda stolt for med hjalp av all rorlighet idag kanske jag INTE lagger pa mig nat hekto..

Ha det och god natt pa er ALLA!

• pussgurka78

Hej pa er allihop!

Precis kommit hem fran min promenix pa ca: 60min.

Har lagt in lite kort ni kan kika pa......

• pussgurka78

Skulle ju ha vagdag imorgon, men tjuvstartade redan idag....och jag e LEDSEN!!!!!

Har kampat hela manaden - atit nyttigt, rort pa mig mycket...for 14dagar sedan vagde jag 60,8 och idag 60,6 forsta gangen...vagde mig nar jag kom hem fran jobbet
    Skulle testa om jag vagde likadant for 5min sedan och gissa vad vagen visa da?? JO 61,3!!!!
    Alltsa har beslutat att jag helt ska strunta i vagen for den gor mig bara depprimmerad!!!!! (hmm stavas det sa)

SKIT KANNS ALLT SOM JUST NU..

• pussgurka78

Magda84: tack for de fina orden...har precis kommit hem fran min andra promenad och mar faktiskt battre nu..

God natt pa er alla.

P.S. Var haller SE hus ?

• pussgurka78

Nu har aven jag blivit lite sjuk. Har fatt urinvaggsinfektion och det gor sa javlans ont. Forutom det sa har det inte blitt sa mycket traning...tvingade mig nastan ut igar pa en promenad och det var ju allt. Idag lat jag bli att cykla imorse for att jag inte vill bli samre...
    Mat vagen har faktiskt inte heller varit det basta. Har atit ganska onyttigt och aven atit en "RYDER", och lite sma kakor.
    Kanner BLA i hela kroppen just nu faktiskt.
    MEN nu far det vara nog har ju slarvat i 3dagar nu nastan...MASTE ta tag i det hela nu igen for jag var ju sa duktig ju!!!!

• pussgurka78

Tindra04: OJJJJJ GRATTIS!!!
    Jag lyckas inte ga ner sa mycket pa 2!!!manader.

Grattis an en gang!!

• pussgurka78

mmmm SE- skulle nog inte kunna barga mig om jag skulle haft en SEMLA framfor mig!!!

Lycka till inatt, tanker pa dig!!

• pussgurka78

Precis hemkommen fran en promenad. Farmor hade somnat tidigt darfor kunde gubben inte folja med.( vi ville inte vacka henne, hon brukar ju ha babyphone - och lyssna ifall barnen vaknar)

Maste beratta en braig grej. Imorse tog jag pa mig byxor som jag inte haft pa mig pa lange...tyckte att de satt lite lost men trodde att jag inbilla mig eller att det berodde pa att jag under hade nylonstrumpor pa mig....tankte inte mer pa det tills jag fran flera pa jobbet fick hora "men vad har du gjort, du har faktiskt gatt ner i vikt"
    YIPPIE sager jag!!!! Kanner mig glad faktiskt!! Lite marks fast jag trodde att det inte gjorde det!!!!!

Ni kanske undrar HUR MYCKET jag gatt ner..?? Da blir svaret INGEN ANING..
    For jag foljer faktiskt SE:s rad att inte (eller inte ofta) vaga mig.
    TACK SE..hade jag vagt mig emellan och resultatet inte varit som jag velat tror jag allt hade ballat ur..
    GLAD E JAG!!!

God natt pa er alla!

Sist jag gjorde det blev jag besviken och slangde i mig MASSA junkfood!!

• pussgurka78

Kaksmulan: tack for de varmande orden...bra skrivet faktiskt!!

SE: hur lange har du hallit pa och tranat?

• pussgurka78

Vet nagon om Mango ar en fet frukt? Har namligen just atit en sadan for forsta gangen och det var gott!!!

• pussgurka78

clinan har du fore-efter bilder man skulle kunna fa kika pa??

• pussgurka78

clinan - det ska bli riktigt skoj och fa se bilderna "langtar"

Och TRO mig att det syns...man marker inte sig sjalv....men andra lar go det!!!

HA en trevlig kvall alla!!

• pussgurka78

God morgon..

Idag har jag redan varit duktig..har klarat av 45min cykling och 5,8km jogging

Skooont kanner mig bra just nu!!!

• pussgurka78

clinan; tack for att du delar med dig av korten!!!
    och sa maste jag bara saga DU AR DUKTIG!!!!

Kannde pa mig att det skulle vara stor skillnad och kanslan var ratt..du ar ju jatte fin..

• pussgurka78

Och jag kan inte beromma mig sjalv for nagot bra. Har slarvat i 3dagar nu redan...ater och ater och overater helt i ONODAN!!!!

Blir galen pa mig sjalv!!!!

Har jag en dag akt dit sa kan jag fan inte bryta det onda monstret!!!

Ledsen pa mig sjalv!!!

• pussgurka78

mmm clinan jag vet..har varit dar gang pa gang....tanker tillbaka nan vecka nar jag laste har i traden nar nastan alla var sjuka eller just hade en svacka som jag har just nu...da tankte jag "fan vad duktig jag ar som skoter mig" - MEN nu ar jag tyvarr dar jag sjalv inte ville vara!!
    Men jag gor ju det daliga sjalv sa jag far ta mig ur det sjalv ocksa....har ju problemet att jag alltid trostar mig med mat., varesig det ar nagot bra eller daligt..MAT,MAT,MAT..ohh blir sa less

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger