Inlägg från: SvenskEngelsk |Visa alla inlägg
  • SvenskEngelsk

saras måbra-tråd keeps going stronger

Hej flickor, nya & gamla i denna "tråd"
    Ska jag verkligen behöva presentera mig själv, IGEEEEN, för typ 11:e ggn..hihi, Ok!..I´ll do it!
    Sara, född 1982, mamma sedan -04, RESER jämnt, pratar bara engelska privat, STORT intresse i HÄLSA och skönhet. Har gått ner 50 kg ( alla frågar HUR, om jag gjort Gastric Bypass, stavas det så ? hihi, osv men svaret är ENKELT, jag har kämpat ENSAM, utan alla konstiga metoder som finns i vår värld, så säg inte att det INTE går, för FASEN att det gör, KÄMPA om ni vill nå ett mål för bättre livskvalite ) Jag TALAR för eget sunt förnuft och motion. Visst hänger skinnet även på mig, men då jag gick ner i vikt besökte jag aldrig ett GYM, utan GICK bort mina kilon kan man säga, varav allt löst skinn överallt.

Vi är ett gäng tjejer som hängt i min tråd i 2 år nu, och DET  är en WOW känsla, alla har haft ups & downs, men likförbannat så hittar vi åter till tråden och tar oss vidare på lagom nivå. Så sluta klaga på allt, LEV istället och gör något åt det som går att göras ÅT!...
    Tråden är öppen för att ge varandra support i livet, för att peppa varandra då det är tufft, för att berätta om våra dagar, mattips, träningstips, ( boktips..hihi ) mm!
    Jag började slutet av sept igen på allvar att ta tag i kroppen, då med hjälp utav HOPPREP och löpning, så nu hoppar många i tråden, KUL!!!...verkligen bra träning hemma för er som har svårt att komma ut på promenad/till gym/ löprunda.

Nu kör vi 3 månader till, nästa tråd kommer i mars, då är det snart sommar!
    Kämpa på tjejer! Fokusera på att måbra, det gör jag nu, och jag har aldrig kännt sådan här livskvalite! NÅGONSIN!

Puss på er! / S

Go girls
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-24 23:47
    Till er alla som vill/måste/försöker/har försökt/ gett upp osv med att gå ner i vikt:

SLUTA att sitta på läktaren och titta på erat eget liv, se till att vara mitt på plan och medverka, BESTÄM över erat liv.
    Har du verkligen bestämt dig för att måbra/gå ner i vikt/ sluta röka osv, ELLER; förhandlar du fortafarande och säger det för att det "Låter bra" ?

Jag kommer aldrig kunna hjälpa någon utav er, förräns NI HAR BESTÄMT ER, DÅ, kan man klara allt, innan dess kan jag tyvärr inget göra!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-03 18:09
    Hej Hej..En liten reminder:
    UPPSKATTA DET NI HAR, i livet, även små saker som foton av barnen, er favorit lampa, en god middag ni åt igår, era vänner, och lixom NJUT av det, för att MÅBRA
    SNÄLLA, jag säger det igen, LETA INTE EFTER FEL HOS ANDRA!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-27 23:48
    Man är kompetent då man kan behålla lugnet även då något går dåligt!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-24 22:48
    Tjejer
    Nu är det mars
    NY tråd igen då jag är åter

Älskar er alla så mkt på ett litet vis

TACk för allas stöd igenom alla svåra tider i över 2 år, TACk....

PUSS

kämpa på
  • Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger
  • SvenskEngelsk

Välkomna tjejer!

• SvenskEngelsk

Jag hoppar med bara med strumpor, med skor..USH va klumpigt, håller med Annelie!

ha en SKÖN kväll allihopa!

• SvenskEngelsk

Härligt magda
    Du är ju en långtids trådare...hihihi!!!!

• SvenskEngelsk

Men
    Ni e ju inlagda på min sida
    måste vara nåt fel, ni e i min adressbok girls!!!

ja, JESUS, 2 år ANNLIE!!!!!!!!!!! WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

USH, ätit 2 tallrikar lättfil nu, så blir de då jag äter middag innan 18, sen inget mer, o blir HUNGRIG efter alla hopp ikväll....Men jag åt, med SF, flngor, hackad mandel + russin I
    YUMMI!!!

LÄNGTAR ihjäl mig till gymmet!!!!!!!!!!!!

GODNATT!

Hmmm, så weird hur man kan hata sin kropp utan kläder fast man gått ner 50 kg nu, men träningen hjälper, så jag kommer köra på stenhårt med gym!......Det går åt rätt håll allafall!

• SvenskEngelsk

Morning Girls
    Legat i sängen till 10.30
    Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud vad det är behövligt!
    Jobb jobb åter jobb, men idag blir det INGET...utan GYM strax, LÄNGTAR så efter min promenad dit + att köra häcken av mig på CT!
    Kollade om mens va på G, för magen står ut och e hård o BLÄIG!
    Men....typ 1 vecka kvar eller mer...

ha det så bra!!!!

• SvenskEngelsk

Hej girls!!!
    tack för era ord ang peppning osv....
    Det är det jag VILL med detta
    att få stötta er, men ÄVEN FÅ support då JAG har mina downs, för ALLA har det ibland, även superwoman Sara!

Kaya
    HIHIHI!....Men jag är en gammal snart 26åring
    mitt liv och erfarenheter gör mig nog till 32 typ , så mogen och livserfaren, känns kontstigt att gå ut me jämnåriga..herregud...HIH!

Hemkommen till syrran efter prommis till gym, sen GYM, sen solning, sen prommis till Syrran...SKÖN dag!!! 4.3 km CT ....shit, svettigt o skönt..+ all styrka

VAD SKA VI ÄTA IKVÄLL?
    Måste vara NYTTIGT....hmmmmm

Kram
    hörs sen!

• SvenskEngelsk

Nu ringde syrran hit, hem till henne själv..och frågade om jag och Bailey vill äta med dem, så det blir visst heta chili räkor i linguine fk pasta, med sockerärtor, vitlök och vårlök! MUMS! Kul att slippa äta själva för en gångs skull!!!

Så nu fick jag sån energi, och ska ut och gå runt JSÖN; syrran bor preciiiiiiiiiis vid v-ö sjön, och det är 4.5km!
    Dem skulle förbi systemet mm innan dem kom hem!

• SvenskEngelsk

tror bara på allsidig kost!!!!

• SvenskEngelsk

Wow vilka inlägg Kaya!!!

Hmmmmmm

Precis avnjutut SÅ SKITGOD pasta rätt, wow!!!!

Ska skriva receptet imon eller så då jag är hemma!

Promenaden runt sjön gick sååå fort...bara svansade förbi ALLA....wow, armarna riktigt svängde! Så mkt motion idag..OJ!

Kaya: Min ena syster som har barn, dem är en sk Mcdonalds family....Och jag tycker inte att det är rätt, men det är ju vad dem bestämmer, och barnen mår bra så vitt jag vet!! hihi

Bailey får verkligen pommes och cheeseburger eller nuggets de få ggr han får äta Mcdonalds...
    Ser inget fel med det..:)

Nu är jag mätt.......Åt 1 ½ rejäl portion....+ vatten, snart blir det efterrätt, osockrade bär med lightglass! + kaffe!

Blir nog en runda runt sjön imon innan vi åker hem, och jag ska jobba!!!!!!!!

KRAM PÅ ER ALLA!!

( ps, däremot köper jag någorlunda "bra" flingor till Bailey, samma som jag äter  )
    Och Kaya, soooo right about what U said with..ATT MÅ BRA och KÄNNA att man mår bra

man kan ju bli KNÄPP av alla som räknar o räknar o kontrollerar...NOT FOR ME! För visst är det gott med kolhydrater, protein och FETT!

( hjälper att syrrans sambo är pers tränare på Aquamera i stan, gymmet där )

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger