• clinan

saras måbra-tråd keeps going stronger

och här va jag!

Vilket väder det är idag, blåser och regnar och allmänt grått o trist!

Tänkte försöka mig på en lugn runda idag igen, får se vad ryggen säger. Gick iofs ganska raskt igår (har svårt för att gå lugnt) men det får vänta tills i eftermiddag. Först har jag lovat dottern att vi ska åka iväg och titta på massa leksaker.

• clinan

nillalalala

Jag mådde verkligen apa i slutet av graviditeten. Var ständigt trött och illamåendet kom tillbaka. Så passa på att vila när du kan och lyssna på din kropp!

• clinan

Tänkte höra med er ang. träning efter pencillinkur. Jag tar det lugnt än eftersom jag fortfarande går på pencillin. Jag tar min sista tablett på måndagmorgon, kan jag träna på måndag då eller ska jag vänta tills tisdag. Vad säger ni? Vill ju fortfarande se fantastisk ut och må helt underbart till min tjejfest

• clinan

Tog min sista pencillintablett nu i morse så nu ska jag väl anses som frisk Sambon jobbar kväll så det blir svårt med träning men tänkte pröva ett core pass på friskis nu på torsdag. De har precis börjat med det och jag har inte prövat det tidigare, måste ju se vad det är

• clinan

SE

usch va hemskt med bebisen! Livet ÄR verkligen bara en skör tråd.

Idag har jag hoppat 500 hopp (orkade dem i ett svep) får ju börja lite försiktigt nu efter allt vad sjukdom heter. Sen gjorde jag 50 situps och 3x10 fusk armhävningar. Känns skönt!

• clinan

ah den rökta osten är given när vi har ostbricka, tycker det är jätte god, precis lagom i smak *mums*

• clinan

ikea ska vi till på fredag
    listan blir längre dag för dag har ju oxå byggt ut, vi har byggt ut nästan 100 kvm så vi har dubbelt så stor bostadsyta nu än innan, så där är några rum som det ekar lite i, tycker jag!

om jag ändå vore miljonär

• clinan

annika81
    Grattis till nådd målvikt!! Måste kännas skönt!!

• clinan

precis inkommen från en 50 minuters svettig promenad! Ikväll ska jag testa ett core pass, hoppas det är kul! Fast sen ska jag nog sluta på friskis ändå, känner att det tilltalar mig inte lika mycket längre. Trivs bra med mina promenader och hopprep nu. Funderar på att börja jogga lite igen. Men har så svårt för det när det är så kallt, får jätte och jag menar verkligen jätte ont i halsen som håller i sig ganska länge, får vänta tills det blir lite varmare luft helt enkelt!

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger