saras måbra-tråd keeps going stronger
hur har även jag hittat hit
hur har även jag hittat hit
kaya Värmland oojoj det känner jag igen, är född där och bott där i 11 år, har fortfarande en del släkt kvar
SE som dom andra skriver du peppar oss något grymt mycket.
Jag har nog också tappat något kilo under denna vecka känns iallafall så på kläderna
Missiola stackare
har är det inte att tänka på träning har humanbiologi tenta på måndag, läser och läser och läser... har ätit lite solrosfrön och nötter. Igår kväll blev det lite popcorn till let´s dance och ikväll blir det nog hemma gjord choklad mousse
monchichii grattis.
magda mums
här blev det hemma gjordpizza http://www.nlife.se/2007/10/hembakad_pizza.html
tjohoo
Vad alla är duktiga
Precis som magda har jag inte heller ätit godis sedan nyårdagen....
nu är jag också under 70
Äntligen fredag, bara vara hemma och mysa med familjen. idag till efterrätt blir det nog fruktsallad och lite glass
kikar in och hoppas att allt är bra med er...
själv är jag deppig missade en tenta med 3 poäng
SE jag kommer inte heller in
SE grattis
kan säga att jag fortfarande är portad från din sida
Kakis då skulle alla bara rasa ivikt
ojoj vad är det för fikonbollar ni pratar om...låter gott med finns det några andra nyttiga bollar... Själv tränar och tränar jag, händer ingenting, tror jag äter förmycket...fortfarande degmagen kvar
frukost: yoghurt, flingor/fiberhavregryn, vetemacka, glas yoghurt
mellanmål: Frukt
Lunch Rester från gårdagen
Mellanmål Frukt
Middag, Kött/fisk , pasta/potatis och grönsaker oftas recept från nlife.se
efter träningen blir det en frukt, banan/kiwi
och sen lite kvällsmål med yoghurt/ lättmjölk och en smörgås
ibland har jag plocket bort allt bröd och käkat kokt ägg med är lite tråkigt i längden
*SE tack, ja du deg magen har jag kvar som rester sen graviditeten, dotter föddes för 17 mån och jag har tränat i 14 mån tycker jag borde få resultat, men jag kämpar på..sambon tyckte jag skulle börja situps två ggr om dagen.. men jag tränar ändå 3-4 ggr / vecka
kommer fortfarande in hos dig
SE lycka till imorgon
Ni som älskar tacos gör detta det är hur gott som helst och hur mycket mat som helst till en person http://www.nlife.se/2007/06/tacosallad.html garanterat mätt länge
Sådär tjejer nu är jag tillbaka, har tappat kontrollen helt över sötsaker.Men nu har jag ätit så mycket så jag fortfarande två dagar efter känner socker smaken i munnen, nu ska här hårddras, Har inte kunnat tränat de två sista veckorna eftersom sambon har varit på kurs . Men i kväll är det dags för bodypump och ny realse
1. Vad åt du till frukost idag?
2dl yoghurt och 2 ägg
2. Hur många gånger tränar du i veckan?
3-5ggr
3. Vad ägnar du dig åt då?
då är det bodypump, kondition/styrka och bodypump och en del promenader
4. Vill du gå ner i vikt eller är du redan i mål?
5-7 kg
5. Ditt bästa tips mot sötsuget?
Ett glas vatten och frukt