Inlägg från: Annelie024 |Visa alla inlägg
  • Annelie024

saras måbra-tråd keeps going stronger

Här är en till långtids-trådare....2 år den 9 januari...exakt två år sedan ju! Tänk vad tiden går!

Magda, jag har alltid ont i min rygg, har väldigt dålig rygg, så jag vet inte om din rygg har något med ct:n att göra. Men jag tycker inte att min har blivit värre av träningen på den, snarare tvärtom. Jag har inte så ont som jag hade förr.

• Annelie024

Har haft fullt upp hela helgen.....

Iväg och shoppade igår med en väninna, sen gäster på kvällen. Och idag har vi skrivit kontrakt, har äntligen fått sålt vårt radhus och sen iväg på restaurang med sambons släkt och familj. Hemma vid 19-tiden, barnen i säng, vilket kan ta lite tid. Och sen har jag legat på soffan sen dess, kom i säng halv tre inatt då gästerna gick och lillan väckte mig sju, så ca 4 timmars sömn. Och jag brukar behöva i alla fall 7 timmars sömn per natt. Ska lägga mig i sängen nu och läsa, läser en jättebra bok nu förresten, Snabba cash heter den av Jens Lapidus.

Möte på jobb i morgon kväll. Måste hinna med att träna för jag har inte tränat idag eller igår....ångest!!

• Annelie024

Grattis till era minus Magda och Tindra! Bra kämpat, ni är superduktiga!

SE, jättetrist att höra om din arbetskamrat, kan inte ens tänka mig hur tufft det är för dem. Var det imorgon du skulle klippa dig, glöm inte att lägga in foto i så fall!

Har varit på möte ikväll till klockan åtta. Sen tränade jag på ct:n i 45 minuter, körde bicpes med gummibandet, situps och så 400 hopp med repet. Sammanlagt ca 1 timmes träning.

Alla ni som är sjuka, hoppas ni kryar på er snart!!

• Annelie024

Hej girls!

SE, supersnygg frisyr, verkligen!!

Grattis Magda och Tindra till era minus! Hoppas det inte var fler som jag glömt nu, i så fall grattis till er också. Jag har vägdag nu på fredag, ska bli spännande. Men jag känner mig piggare och fräschare i kroppen efter alla helgernas "matorgier".

Har slutat tidigt idag, varje onsdag slutar jag 12.30, och det är lyx! Att ha en hel eftermiddag med barnen, visserligen ligger lillan ute i vagnen och sover, men sen.

Middag ikväll blir en ny rätt som jag hittade på nätet, köttfärspytt med potatis i. Lät gott!

Ha en skön eftermiddag alla!

• Annelie024

Monsa, vilken skillnad på bilderna, du är jättefin!! Håller med Magda om att du ser busigt söt ut...hihi.

Magda, ska lägga ut receptet om det är gott.

Ska iväg och handla lite mat och blöjor och sånt nödvändigt sen när mannen går på gymnastik med flickorna.

Ska nog träna vid 20-tiden. Är ganska mör i benen efter två dagars träning på ct:n i högt tempo. Men man kan ju köra ett lite lugnare pass.

ÅÅÅh, jag är så sugen på att åka till Ikea. Men det är inte så lönt just nu tycker jag för vi flyttar om mindre än tre månader och det är bättre att vänta tills vi har flyttat känns det som. Men det kliar i fingrarna, det ska bli så kul att inreda något annat. Till råga på allt så flyttar vi 3 dagar innan min 30-årsdag, så det lär inte bli någon fest de första veckorna. Sambon fyller 30 i juni så vi ska nog slå ihop våra kalas och fira oss båda i maj någon gång, när vi har kommit i ordning.

• Annelie024

Magda, vi har köpt. Men vi ska bo kvar i samma område som nu för vi trivs så bra här. Har bara köpt större, nu får vi fyra sovrum istället för tre som vi har nu. Och nu bor vi i bostadsrätt i enplans-radhus och kommer att flytta till ett 2-planshus som EJ är bostadsrätt, utan vi äger det själva. Eller banken äger det...haha, har inte direkt 2,3 miljoner i bakfickan...

• Annelie024

Magda, ja det var därför jag blev så sugen på att åka till Ikea, för att du skrev att ni varit där. Älskar verkligen att göra fint i hemmet och speciellt nu när vi ska flytta, samlar idéer och kollar på nätet på Ikea osv osv...Och att flickorna ska få nya rum, vi har ett lekrum nu och så sover de i ett rum tillsammans. Men nu ska de få vars ett EGET rum och vi ska köpa allt nytt till de rummen, sängar, skrivbord (till stora tjejen som börjar förskoleklass till hösten) och hyllor osv osv...listan kan göras rätt lång.

• Annelie024

Evenstar, vad kul! Har också hört att det ska vara jobbigt, har inte provat det själv dock.

Här har det också tränats, 35 minuter på ct:n och sen biceps, triceps, sit-ups och 600 hopp med hopprepet. Så totalt en timme ungefär. Det har blivit träning 3 dagar i rad nu och imorgon har jag bestämt mig för att ta en vilodag, benen är helt möra.

• Annelie024

Grattis Annika till ditt uppnådda mål!!

Krya på dig Emmamaria!

Idag har jag vilodag! Är helt mör i benen nu efter att ha tränat hela veckan. Men jag hoppas att jag hinner ett pass imorgon kväll, antingen innan eller efter middagen.

Åh, jag har varit så godis-sugen idag! Jobbigt, men jag är duktig och står emot...hihi . Imorgon får jag ju äta godis och det kommer att smaka så gott, godis och Let´s Dance på tv:n. Det är fredag för mig...! Haha, låter som värsta soff-potatisen, men just fredagar är jag så trött på kvällen så då älskar jag att titta på tv när barnen lagt sig och verkligen njuta av mitt godis.

• Annelie024

Magda, vad duktig du är som står emot en hel månad. Det hade jag aldrig klarat.

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger