saras måbra-tråd keeps going stronger
fy fruktansvärt vad ja är sjuk.... tokförkyld å dum som ja var så var ja å tränade dubbelpass igår... *suck*
fy fruktansvärt vad ja är sjuk.... tokförkyld å dum som ja var så var ja å tränade dubbelpass igår... *suck*
jo jag vet att de är farligt, men ja han inte boka av de på morronen, å då får man betala de iallafall å snål som ja är så åkte ja träna iallafall
åååå de bara kryper i kroppen av å få gå ut å ¨gå, men så bökigt med sonen, speciellt nu när han är sjuk å så. å de är kanonfint väder här
måste VERKLIGEN ta tag i domhär prommisarna snart, för de räcker inte bara med å träna 3 dagar i veckan för å gå ner i vikt tyvärr
nyss hemkommen från 1 timme core å 1 timme box
usch va ja har ont i huvvet idag, de är sååå tjockt med snor... bläää
å på fredag blir de ingen träning, för då ska ja på bowling med mitt jobb
6628 oj jösses
ja vet hur de är dedär med å försöka ta bussen när man bor på landet... hoppas de löser sig för dig
magda är sååååå avis på dina prommisar ja kommer f*n aldrig igång igen ja.. så trist å släpa med sonen i vagnen när de är sånthär väder ute
SE inte så lätt å ta sig ut. å ja har lite svårt å få till barnvakt... å dom enda gångerna ja är barnledig så är varannan helg....
nu ska ja in å kika på dina nya bilder
jag vill verkligen försöka ta tag i mina prommisar, men inte så lätt när man är ensamstående. ska försöka börja att sonen får vara en timme längre hos dagmamman så kan ja gå ut å gå mednas han är där
oj jösses vilken skillnad...