Inlägg från: Missisola |Visa alla inlägg
  • Missisola

saras måbra-tråd keeps going stronger

*lägger till favvisar på direkten* 

SE Aha...det kanske är klumpigare...tänkte inte på det..*s*... Bar´å hopp då rå på er...
    F´resten Sara...kika in på dina bilder...du är ju så flitig att uppdatera...och WOW! vilken kropp...ja du visar ju den på ett foto*ler*...!!!
    Jättefin i alla fall...
    F´resten igen....Hur är recpetet på de där dinkel-lättfilsscones...Såg så gott ut!!!!!!

• Missisola

Hej hopp!

...ja skit i släktingen... !!!

Här har det simmats...gick så där...så galet mycket folk även i bassängen.På lördagar orkar folk minsann simma kl 9..men inte 6.30 en vardag*hehe*....
    Hatar när det går svallvågor liksom!

Gottedag i dag !

Väntar och ser om sambons magsjuka kommer slå till på en annan ...hoppas INTE!!!!

• Missisola

Här är man utslagen verkar som bacillen landat i mig nu....så ont i magen och svimfärdig....Ebba spydde ju hela dan i går... inget sånt här hittills...men nä nån träning är väl inte aktuell..orkar knappt gå till ytterdörren

• Missisola

Evenstar: Its u and me bejbi....Här är en till som är hemma..Har inte kräkts...Tack och lov..har kräkfobi...men annars är magen ut och in på alla sätt....
    Hade oxå sett fram emot en träningsfylld vecka....men men..bäst att vila!

• Missisola

Grattis alla MINUS!!!!!
    Julmaten är glömd nu eller hur!!!!

Varför ska det vara så fint väder.....alltid när jag är hemma och sjuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Har skittrist....=(
    Har skitont i magen .... och det rör sig liksom...
    Varför kan jag inte bara koppla av som alla andra gör när de är sjuka...
    Jag måste typ ha 100 graders feber för att vara nere för räkning.....

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger