Inlägg från: Tindra04 |Visa alla inlägg
  • Tindra04

saras måbra-tråd keeps going stronger

Godmorgon girls!

Här har det stormat rejält i natt. Blåser fortfarande bra. Ska in till stan nu på morgonen och klippa mig. Glenn och barnen ska vara hemma så jag ska bara njuta och ta det lugnt.

SE: TACK! Jag har nog gått ut lite för hårt. Ska ta det lite lugnt ett tag så att jag orkar komma tillbaka med nya krafter!

Tindra 04 - Stolt tvillingmamma till Tuva & Elliot
  • Tindra04

God morgon girls!

Här vaknade mina troll klockan fem och ville inte somna om! Tjoho vad pigg mamma var då! De håller på att vänja sig av med nattmålet vilket resulterar i att de vaknar tidigare istället. Jag tycker nästan det är skönare att gå upp och ge dem mat på natten så att de vaknar senare men men. Nu är de snart trötta igen stackarna. Jag ska ta och äta lite gröt här snart och sen ska jag ta och lägga dem igen. Sen ska jag krypa ner i sängen själv. När de vaknar ska jag skicka upp mannen och ligga kvar och njuta!!!!

• Tindra04

Hej tjejer!

Som SE skrev igår så håller jag på och vilar upp mig för att komma tillbaka. Är tufft med två små men jag kämpar på. Pratade dock med SE i telefon häromkvällen och fick mig en liten spark i baken så igår tränade jag på min CT! Idag blir det nog en prommis för idag regnar det iaf inte här.

Kämpa på alla goa tjejer!

SE: Tack för att du finns och för att du stöttar oss alla. Du är så duktig, vacker och stark tjejen!

• Tindra04

Usch Magda! Inte alls roligt ju! Hoppas att det snart går över.

• Tindra04

Ha ha SE! Du är för go du! Men jag gick ju på det!

I morse när barnen vaknade gick gubben upp och tog dem så jag fick sova en stund till. Men kontrollmänniska som man är så har jag liiiite svårt att slappna av. VET ju att han fixar det men ändå....Hm måste jobba på det tror jag.

Igår var jag ute och gick i en timme med vagnen i SPÖREGN! Shit vad det regnade och blåste! Nu regnar det här men det verkar inte blåsa lika mycket i alla fall.

• Tindra04

Hej tjejer!

Kaya: Ta det lugnt vännen! Vi finns här när du orkar komma tillbaka.

Nu SKA jag vara tillbaka! Har inte ätit speciellt bra de sista veckorna och inte rört på mig allt för mycket. Men trots detta har jag gått ner 1,5 kg sen förra veckan. Totalt -8,7 sen nyår! Det fick mig peppad i morse. Nu SKA jag ta tag i mig själv igen!

Många som verkar förkylda. Ta det lugnt tjejer! Det är inte bra att anstränga kroppen när man inte är bra!

• Tindra04

6628: tack! Hade säkert kunnat vara mer om jag hade lagt manken till men har haft en svacka. Men NU ska jag skärpa mig!

Jobbigt med din höft. Och visst är det tråkigt att sova när det är så fint väder men vila du gumman du behöver nog det!

• Tindra04

SE: Alltid lika klok!

• Tindra04

WOW SE! GRATTIS! Fy fan vad häftigt! Men du är ju supervacker så jag är inte förvånad. Hoppas ni får en supermysig helg i Elstocolmo! Love u!

• Tindra04

Hello girls!

Oj vad ni skriver. Hinner inte läsa alllt. Båda barnen sitter nedanför mig på golvet just nu. Har "mutat" dem med en låda leksaker men snart måste jag nog sätta mig hos dem. Får läsa igenom ikväll.

Idag har jag varit hos tandläkaren. Shit så dyrt och tråkigt det är. Ja ja nu är det klart för det här året i alla fall. Barnens farmor och farfar var här och passade dem under tiden och det gick bra.

Innan tandläkaren var jag ute och gick en rask promenad med vagnen i en timme.

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger