Jessie: AJ AJ AJ, det har jag gjort ett X antal ggr!!!
Glas splitter även om det är mini bitar sviiider så in i bomben!
Hemkommen i ÖSREGN från GYMMET, Visst fick vi lov att bli plåtade, herregud vad roligt, så jag körde styrka sen sprang jag 17 min damn fast...Hann inte längre för min vän och jag gick hem ihop sen....Och hon kunde ej träna pga skada...
Svetten rann ännu mer än igår då ja sprang över 4km, för idag gick jag ut stenhårt...
Nu längtar jag med spänning på alla roliga foton vi tog.....Får väl dem innan helgen är slut hoppas jag!!!
Kaya: Önskar vi hade samma stl, då hade jag skickat upp kläder till dig som är nya, jag köper o köper, men lixom hinner inte använda dem....Är ju aldrig ledig, och är jag det så MYSER jag med B eller tränar...Men nu när man kommer i snygga kläder från alla butiker så kan ja inte låta bli handla, och tänker, men en gång snart kan jag ju ha fest osv osv...
och H&M, online, no more....Köper där, innan jul, de bruna setet med väst + kjol, så trött på det redan fast det är assnyggt....Så det lär aldrig mer användas.. ja ja
Nu blir det att laga till BRA mat efter träningen!!!
Annars blir jag SÅ jäkla småät sugen hela natten sen, efter som jag har 10 tim vaken natt!!
KRAAAAAAAAAAAM