Inlägg från: SvenskEngelsk |Visa alla inlägg
  • SvenskEngelsk

saras måbra-tråd keeps going stronger

Kaya
    LoL @ ya! U intrested ehh..hihi!!!
    I have to wait a bit....Gonna apply today,
    applications need to be in stockholm by feb 8th, så nårra veckor får man ju vänta på svar...har INTE den utbildningen, men GRYMT med erfarenhet och det STÖRSTA intresset, bara måste söka för att lixom känna spänning, men nu är ju mitt jobb kanon, men söka vill jag!

• SvenskEngelsk

Kaya: BRA att du unnar dig!
    Det bör man!

• SvenskEngelsk

Jessie: AJ AJ AJ, det har jag gjort ett X antal ggr!!!
    Glas splitter även om det är mini bitar sviiider så in i bomben!

Hemkommen i ÖSREGN från GYMMET, Visst fick vi lov att bli plåtade, herregud vad roligt, så jag körde styrka sen sprang jag 17 min damn fast...Hann inte längre för min vän och jag gick hem ihop sen....Och hon kunde ej träna pga skada...

Svetten rann ännu mer än igår då ja sprang över 4km, för idag gick jag ut stenhårt...

Nu längtar jag med spänning på alla roliga foton vi tog.....Får väl dem innan helgen är slut hoppas jag!!!

Kaya: Önskar vi hade samma stl, då hade jag skickat upp kläder till dig som är nya, jag köper o köper, men lixom hinner inte använda dem....Är ju aldrig ledig, och är jag det så MYSER jag med B eller tränar...Men nu när man kommer i snygga kläder från alla butiker så kan ja inte låta bli handla, och tänker, men en gång snart kan jag ju ha fest osv osv...
    och H&M, online, no more....Köper där, innan jul, de bruna setet med väst + kjol, så trött på det redan fast det är assnyggt....Så det lär aldrig mer användas.. ja ja

Nu blir det att laga till BRA mat efter träningen!!!

Annars blir jag SÅ jäkla småät sugen hela natten sen, efter som jag har 10 tim vaken natt!!

KRAAAAAAAAAAAM

• SvenskEngelsk

Evenstar
    Blir inte solrosfröna gräna med din bikarbonat???
    Minns då ja brukade baka ( då man hann sånt mer och ÅT mer baksaker ) men så blev brödet i UTSEENDE oaptitligt för fröna var jugröna av reaktionen, men skamen är ju NORMAL!!!

• SvenskEngelsk

Kaya: RYSER av allt du berättar och njuter av en tyst ensam stund
    HAHAHA!!!

Sitter och NJUTER av varje tugga av min sen alunch/ tidiga middag:
    SImple....jag är som Even
    LAGAR typ allt på känn, eller som sagt, det gör jag
    INGA recept finns här inte....varken i kakor, bröd, drinkar, maträtter...Nope..smakar ju bäst på en höft!

Laxfile
    Färsk svamp
    lite grön paprika
    Purjolök
    broccoli några stora buketter
    15% grädde 1dl
    Worcestershire sauce
    flingsalt
    citronpeppar
    aromat

Jäklar va gott
    I ugnen på 240 grader i 15 min max...Perfa kompott efter gymmets svett!
    Allt på ett fat och ringla över grädden + W-såsen!

• SvenskEngelsk

Fan, glömde ju att det är PARMESAN river ovanpå allt...jesus, huvudsaken juuu

kaya: Här finns inte myrorna....Hmmm....
    Och efter hur fattigt jag levt i år innan, så lever jag nu lyx fast man jobbar inom omsorgen ( haha, lönerna ) och är ensam med DYR hyresrätt
    MEN...PRIORITERINGAR gör jag ju!!!

Puss på er
    MUUUUMS min mat

O kaya...NJUT av va det än blir för efterätt

MISSI: Japp, Kom du hit vid påsken, MOPRE then welcome
    Vi kan dra på en powerwalk innan lite nyttigheter..:)
    hur länge är du här
    Jag jobbar nämligen tisd-onsd-torsd- långfre-påskafton-påskdag-annandag påsk, SEN ledig tisd+onsd...

• SvenskEngelsk

Mums
    Jag ska baka dem

Men byter nog ut fröna mot mer nötter...Dem blir väl inte gröna?? Nån som vet..NEJ de blev dme ju inte då ja bakade mitt nötbröd...Just de

• SvenskEngelsk

Clinan:
    MYS på imorgon
    jag ÄLSKAR girlsdinners....:)

• SvenskEngelsk

Allas tid kommer nångång Clinan...med att tjäna pengar osv.

Jessie
    AKTA hälen, ärligt., jag hade ju ont i 8 dagar, inflammation, då sket jag i att hoppa/springa, utan körde hårt på CT:n istället...MKT mer skonsamt...Men INTE samma kick som man får av löpningen...Men de är verkligen bra!

Precis ätit nu så jag är MÄTT innan jobbet
    3 GI rutor med smör + hamburgerkött/ leverpastej light + saltgurka, 2 fk skorpor, 1 glas eko mjölk + juice.
    Mätt nu, står GI bröd deg ut i öronen känns det som
    Och tankarna går bara på MARABOU MARABOU SMÅGODIS SMÅGODIS
    Inatt INATT, NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ..Bort onda tankar..bort!
    Hopprepet följer med till jobbet + frukterna osv....

Hej hej!

• SvenskEngelsk

Tror jag börjar TJUTA
    Jag som DÖR av längtan efter SEMLOR i år, och åt ju 3 stooora bitar på konferansen den 17 jan, av semletårtan
    VAD STÅR DET I KYLEN här på jobbet nu när man kommer?????
    5 st SEMLOR; varav en SPECIELLT till SARA från min boendes kusin som var här idag..JÄKLAR!!!!
    Och en 200 gr marabou, lösgodis, kakor mm!!!
    Jag BAR in det i en boendes kyl, DIREKT; hos en som jag INTE kan gå in till om nätterna..DÄR får det stå
    annars hade jag käkat saker....Tar ingen semla såhär dags, fast kroppen säkert skulle bli glad efter allt gym mm,
    MEN ser ju fram emot tisd 19 feb, då jag och Luvliness beställt en SEMLETÅRTA från stans BÄSTA kondis.....Då NO

Men uuuush
    Inte vad jag behövde just nu!!!!

Kram
    HOPPREP inatt

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger