Inlägg från: SvenskEngelsk |Visa alla inlägg
  • SvenskEngelsk

saras måbra-tråd keeps going stronger

Tack pussgurka!!! :..Hmmm.semla blev det inte...INTE en godisbit heller INGEN kaka...Så stolt..men 4 knäcke med gott pålägg på, frukt och citronvatten!!

Börjat dagen med en långgrunda på 5 km nu direkt efter jobbet, lämnade väskan + jackan där sedan gick jag hela hovshaga runt, och införbi jobb på vägen hem o hämta sakerna, nu hemma, laddar ipod i datan för battery was low...Och rapporterar här!

Anneli: Välkommen...been a while now...hoppas verkligen rygg/svank blir bättre...jag har bara lite träningsvärk just idag av allt gym, och dålig stretch men USH, inte skönt med ryggont...

Ikväll blir det middag här hemma, syrran + sambon kommer..mums!!!
    Kyckling/bacon/svamp/purjo röra med fullkornstagliatelle

• SvenskEngelsk

Emma
    Man behöver inte vara LIKA peppad som typ jag och kaya, jag tränar ju på heltid kan man kalla det, och man ska inte färföra sig med andra

men Åter kom du när du har mer energi om de känns bäst! Kram

missi....Jag skrev i tråden för ungefär 1 månad sen om några ville ses nu 7-11 feb, men inga svar vad jag kunde se, så jag är FULLBOKAD där uppe nu..HAHAHAH... Ska tatuera mig, träffa släkten, ut och äta, träna på SATS ( det var SATS ), åka till outleten ( adidas ), shoppa, det blir tajt

Sen 6-10 mars är jag där upp med mannen och ska på Alicia keys!!! Med Annica som vi nu ska bo hos denna gång + 2 till tejjer från FL som jag aldrig TRÄFFAT, men "känt" i 2 år nu, underbara girls!!!....Så det ska bli SKÖJ!

Tvättar nu, sov jättegott nu....Kram på er

• SvenskEngelsk

Evenstar
    Wow, vilken bra grej

:)
    Dina maträtter, bröd mm ser ju FANKEN ut som direkt från bageriet!!!

Wow

• SvenskEngelsk

Magda
    Men du är tillagd
    Så weird...:(
    Hmmm

• SvenskEngelsk

Magda: Det känns som en annan värld från här nere i söder för er
    RIKTIG vinter lixom, sådan som man var van vid förr, och då vi alltid åkte till Åre och åkte skidor, + släkten i Hälsingland....SNÖ lixom!!!

Här finns ju inte ens skoter att SE på museum!!..hahaha!!!

Maten var SKITGOD ikväll...Mums
    Lagt ut bilder
    fått träningskorten med
    håller på med det

ha en bra lördag
    ja ska snart sova

• SvenskEngelsk

Tindra:
    jag tycker du VAR duktig som åt kebab....BRAVO!
    Många hamnar i ett träsk då dem går ner i vikt att maten sätter sig i skallen ( det var så för mig för några år sedan ), att man inte unnade sig nåt, nu har du verkligen kämpat och kroppen behöver junkfood för att gå vidare i nedgång!!

kram

• SvenskEngelsk

Magda och stumpan
    era namn stämmer

Såååå trött idag, behöver springa eller nåt för att bli pigg
    Längtar efter middagen kl 18 ikv, REST från igår
    Sååå gott.....

Ha en bra SÖNDAG!!!!

• SvenskEngelsk

Hej Hej
    Hemma i lugnet nu, efter en UTEdag med Bailey! Fotboll, promenader, lek och sen 5 km slö promenad till stan och hem, där vi lämnade en film och hyrde ny, + jag köpte 1.3kg LÖSGODIS på världens bästa lösgodis butik...YUM YUM YJM
    Åt 12 bitar ( mest choklad, mint som är min FAVVO ) och har nu delat in resten i 3 påsar, ( så de håller sig FRÄSCHT ) knytit hårt, och en tar vi med på resan till Stlm, sen en till helgen efter det, sen sista lär väl gå åt ändå....HAHAHA!!!

På gymmet blev det styrka mest nedre rygg tri + bic, lite mage med....sen 4.2km löpning
    Bailey va så rolig idag, han stod med ansiktet intryckt i glasrutan och kollade när 25 pers hade Box....Och han fick ha en stooor boll att leka med oxå....Sen var det stor heldag på gymmet igår med föreläsningar, prova på pass osv, så massa gotte i personalrummet som var över från kvällens personalfest där, och Vips, så blev ju vi inbjudna dit av chefen ( min vän ), bailey var lixom OJ; FÅR MAN TA GODIS?? haha, sen massa frukter med...Ja ja
    Klämde fingret med på en maskin, KLANTIGT, en inre blödning där nu...

Ätit 2 surdegsbröd medlättpastej nu, + 4 fk skorpor med bregott + marmelad, en stor kopp maffe!

Lunchen var rest från igår + sallad

• SvenskEngelsk

Annika!
    GRATTIS
    visst är det en underbar känsla

jag har med tänkt så vissa gånger, tyå när man förr då manb hade hund bar en 20kg fodersäck, och attt man då har gått ner 50 kg
    ofattbart
    Och 10 kg är mkt!!!!
    Välidigt bra gjort!

6628:
    haha
    men visst är de skönt att känna sig mör efter jjust träning

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger