• MagdaA

saras måbra-tråd keeps going stronger

här har vi haft en HEMSK natt! Nu har Micke också fått kräk-sjukan Alex har kräks rejält 2 ggr nu på morron, men om det är kräksjuka eller bara"överflöds-kr&au ml;kningar" vet jag inte. han verkar inte må dåligt iaf. Jag hade feber hela kvällen igår och svimade på toan, Micke hittade mig som en knövel på golvet. HATAR verkligen att va sjuk!

känner mig helt tom och orkeslös. vägde mig i morse, gått ner ca 3 kg på ett dygn... synd att man går upp allt igen sen när man börjar äta...

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • MagdaA

JJ: idag gör vi inte nått alls! blir nog inte ens att vi lagar nån middag... tur iaf att vi inte hade planerat nått speciellt.

• MagdaA

Evenstar: vad jobbar du på för skola?

• MagdaA

Tina: var får du din energi ifrån? iofs kan jag hålla med om att det är skönt att vara ute och gå när det är fint väder. du är så duktig som kämpar på med promenaderna!

här gör vi inte många knop idag. slappar bara. försöker leka lite med Alex. Äter lite fil och dricker proviva blåbär.

• MagdaA

Tina: duktig är du iaf! Jag VILL motionera men käner att kroppen inte alls har ork till de nu!

Hoppas du slipper magsjukan! Huvva, Micke åkte ju dit i natt. Bara å hålla tummarna nu och tillbe högra makter att Alex slipper!

• MagdaA

jag mår betydligt bättre nu än i morse. Har kunnat äta lite, fil, proviva blåbär, en smörgås och frukt. Ska se om jag kan få i mig lite kvällsfika nu. Micke börjar också bli piggare. Peppar peppar, Alex verkar klara sig. Hoppas verkligen att han slipper!!!

Annelie: åh! lät som en underbar alla hjärtans dag! En sån skulle jag också velat ha!

• MagdaA

clinan: wow va duktig du är! och en sån bra tanke! helt rätt för att motivera sig själv!

Missisola: härligt!

nu har jag fått lite i magen, mår bättre och bättre, men har börjat få ont i halsen Hoppas det inte är nån förkylning på g. Ska ta en dusch nu och krypa i säng sen.

• MagdaA

Tindra: BRA!!! Du är superduktig! Hoppas du att gubben inte smittat ner dig eller barnen!

• MagdaA

Här har vi haft städning idag och sen har jag varit ute i det fina vädret på en lång härlig promenad, 1,5 timme.

Har precis ätit en god middag. Fyllda färsbiffar och egna klyftisar, första riktiga målet mat sen i tisdags, de va gott!

I kväll blir det mys framför tvn och fruktsallad.

• MagdaA

clinan: å, de skulle va skoj å se bilder! å jag är SÄKER på att det syns tydligt! är bara de att själv ser man ju sig själv hela tiden så man ser inte hur mycket som verkligen försvinner!

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger