• MagdaA

saras måbra-tråd keeps going stronger

Evenstar: härlig när man fått sötka undan och kan njuta av att helgen är här. samma för oss. städat i eftermiddag så nu är det HELG! Skrev tidigare vad vi åt till middag

Undrar om pojken fått kräksjukan nu, men det stämmer inte riktigt. Tycker han kräkts mer än vanligt nu i em/kväll. Men han kräks inte som vi vuxna med kvälvningar utan det liksom bara kommer (som små barn...) och sen så verkar han inte må dåligt. har jättebra aptit och är go å glad som vanligt. Gjort kväll nu så vi får väl se hur natten blir.

Planerat att åka till stan och göra massa ärenden i morgon så jag hoppas vi alla 3 är pigga då!

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • MagdaA

Pratade med mamma för en stund sen. Pappa ska åka ner till Hudiksvall i morgon. Farmor ligger på sjukhuset. Hon hade halkat när hon skulle hämta tidningen, bäckenfraktur. Dessutom legat ganska länge och blivit kall. Risk att hon drar på sin lunginflamation nu. Hon är dessutom 87 år så hon är ju ingen ungdom längre. Envisare än envisast och bor hemma i huset fortfarande, ensam... Bara å hoppas att hon kryar på sig.

• MagdaA

först å främst vill jag säga clinan WOW! Vilken skillnad! Du har verkligen gjort ett bra jobb! Du är så snygg!

emmamaria: jobbigt med skavsår! Jag har skavsår JÄMT nu! Det hinner liksom inte kläka innan ajg nöter upp dom igen så jag går med plåster på hälarna jämt numera...

Varit ute på 1,5 timmes svettig promenad med vagnen. Så underbart väder här idag. SKÖNT att va igång igen efter magsjukan. Hann bara med 1 pass i gymmet den här veckan tyvärr, hoppas det blir 2 veckan som kommer.

• MagdaA

Evenstar: våran helg har varit ganska bra faktist. börjar bli krya nu. Igår var vi på stan och idag har jag varit ute på en lång promenad. väntar på att maken + en kompis ska komma hem, dom har varit ute och kört skoter hela dagen, sen ska vi åka in till stan, blir middag ute i kväll! Där vi ska äta har dom supergoda sallader så jag tror det blir en sån för mig idag

suttit nuoch blädrat igenom en hög med mattidningar som jag lånat av svärmor. hittat endel goda recept jag ska skriva av och prova nu framöver.

• MagdaA

emmamaria: å huvva så hemskt! Lova att du söker hjälp om du behöver det! man kan må sämre än många tror efter en sån dag. tänker på dig! KRAM

• MagdaA

emmamaria: va bra! alltid bra att prata igenom det som hänt!

• MagdaA

sist igår och först idag, var är alla andra??

vägningen här i morse visade +/- 0. Förra veckan blev ju inte riktigt som jag tänkt mig då vi blev sjuka. Men nu är vi friska så jag hoppas den här veckan blir bättre! Blir en promenad med vagnen när Alex ska sova och sen ska jag på gymmet när Micke kommer hem från jobbet.

• MagdaA

Varit ute på en rask promenad. 70 min. Hade tänkt gå längre men jag har sånna hemska skavsår på vä häl! Hinner ju aldrig läka innan jag nöter upp dom igen! Nån som har tips på riktigt BRA skavsårsplåster?

• MagdaA

Tina: ja skavsår är inge kul Fått några rejäla som aldrig hinner läka ordentligt, bara nöts upp hela tiden Måste nog plocka fram dom andra joggingskorna, som jag brukar ha på våren/sommaren. Är ju inte så blött efter vägen nu, vår ta dom här sämre när det blir lerigt nu framöver.

• MagdaA

Nu har jag varit en tur till gymmet. Skönt att få komma iväg lite själv. Nöjd med dagens motion!

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger