Inlägg från: Annelie024 |Visa alla inlägg
  • Annelie024

saras måbra-tråd keeps going stronger

Jag sitter och surfar lite efter olika recept till när jag och sambon fyller 30 om några månader. Men vad bjuder man på när det kommer typ 40 personer? Vi kommer nog att ha öppet hus tror jag, och kompisar på kvällen. Så det måste bli någon typ av plockmat. Har ni några tips tar jag gärna emot dem!

Jag älskar att planera!!! Skulle lätt kunna bli "planerare", typ bröllopskoordinator eller något...haha

• Annelie024

Magda, jag tar gärna dina recept på pajerna! Det lät jättebra och smidigt att göra så.

• Annelie024

Hej, var bara tvungen att svänga in om här och skriva om dagens vägning. Sen förra fredagen har jag gått ner 2,1 kg!! Helt sjukt, veckan innan det gick jag "bara" ner 0,3 kg, så totalt nu -2,4 kg på två veckor. Så nu väger jag lika mycket som innan jul. Och lika mycket som jag gjort det senaste året. Känns jättebra!

• Annelie024

SE, du är för go´...hur mycket vin drack du egentligen? Rolig stavning Love ya!

• Annelie024

Hej hopp

Har också tränat idag, 45 minuter på ct:n och sen styrka, biceps, triceps och sit-ups i en kvart. Totalt 1 timme idag. Jag är så på gång nu, vill vara snygg i vår och sommar ju!

Ikväll ska vi baka pizza till middag. Visst är det godare med hemmagjord pizza än köpt? Det tycker jag, stor skillnad. Och så massa vitkålsallad med salladsdressing på olja och vatten till förstås.

Pussgurka, vad duktig du var igår! Det är så bra med träning, för man känner verkligen att man kan unna sig lite om man vill det, för man vet att man inte går upp i vikt då. Självklart kan man inte vräka i sig, men lite grand går ju bra.

Trevlig lördag!

• Annelie024

Hej tjejer!
    En ny härlig vecka med massor av motion och god nyttig mat!!

Är dock tjock i halsen och lite snorig, men känner mig pigg ändå, så träning blir det.

Ska iväg med lillan till bvc nu klockan nio, så det var inte lönt att gå till jobb först och sen hämta henne på dagis. Smidigare att ta ledigt någon timme då.

Chili con carne blir det till middag här ikväll!

• Annelie024

Hej tjejer!

Har hittat en jättebra sida om man vill mäta ut sin jogging- eller promenadrunda. jogg.se heter den. Bara att välja län och sen kommer det upp en karta där du bor och så fyller du i din runda och så mäter den hur lång rundan är. Supersmar! Kom fram till att min runda är 4,4 km lång och jag går 2 varv, alltså 8.8 km. Trodde det var mycket mindre faktiskt, men vem vet, det stämmer kanske inte exakt med vad den räknat ut.

Ska snart hoppa upp och träna ett pass på ct:n.

Middag blev lax med wokgrönsaker och fk-pasta, rivna morötter till. Mmmmmm.....

• Annelie024

annika, jag köpte Sweetie på Willys igår, tyckte inte alls om den. Skalet var äckligt beskt, fruktköttet var dock lite sötare, men det var inget för mig...

Träningen avklarad, 45 minuter på ct:n och så gummibandet biceps och triceps och situps. Duschen nu!!

SE, det borde funka, jag bor i en by med typ 2000 invånare bara och vi fanns med.

• Annelie024

clinan, ok men då måste det stämma ju. Trodde aldrig att min runda var så lång, så det var bara positivt!

• Annelie024

Jessi, ja visst är sidan bra! Det var sambon som hittade den och räknade ut sin jogg-runda och så var jag ju tvungen att kollan min power-walking runda också.

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger