Inlägg från: SvenskEngelsk |Visa alla inlägg
  • SvenskEngelsk

saras måbra-tråd keeps going stronger

Hej girls
    Jobb strax

Går på VÄRSTA passet nu
    7 dagar i rad då alla andra e lediga..:(
    Men men!
    Haft ledigt nu ju
    Precis vart på gymmet
    såå skönt
    Och dejten kunde INTE blivit bättre!

Det sa KLICK
    Hur skumt är den känslan då
    ALDRIg känt så innan!
    Jesus

Läser ikapp ikvll

grattis till minus, + all motion!!

• SvenskEngelsk

Hej älskade vänner!
    ja livet har svängt mkt, men känns skönt att jag sedan innan Rock kom kände att vi aldrig kommer ses efter han vart här, och att jag fick "kasta" ut honom var ju inte planerat men ett MÅSTE fast man ej ska använda MÅSTE som ord...Oh well

KLICK sa det igår och KLICK är det!
    Wow....En man som är mer kärleksfull än MIG, det ni!

kaya: Din mat låter ju helt WOW god!! Mums, och som du skrev att 2 barn blev dödade..HERREGUD att ens problem är TINY!!..
    Live life to the FULLEST!!! Please girls!!!

Emma... hett med tattooo
    I love mine!...eller mina bägge ska man väl säga!

Har jobbat ikväll, gick bra
    vi beställd mat, bakad potatis med fetaost + råkost OH MY GOD..Så gott!

Lagomt kärlekstrött och i himlen just nu!

Sov gott på er, Imorgon är en busy day, 07.-16, sen påskäggs letande hemma hos mamma med bbarnen i släkten, sen ska jag o hämta nya köksbordet på DUKA HOME! :)

Sköt om er alla!!!!!!

• SvenskEngelsk

GRATTIS NILLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hemma VAB idag....så ska fixa nya bordet+, stryka gardiner, + städa...

Sen löpa lite .....+ hemträning!

Ätit så mkt junk 2 dagar/nätter av lycka..haha!
    Får passa mig..Nu är de nog!

Sockerfria dagen började idag för mig!

Puss på er alla....

Måste ta lilla B

• SvenskEngelsk

Hej allihopa
    Först och främst

GLAD PÅSK alla!!
    jag ska jobba....Men gråter inte floder för det!

Precis sprungit 5.,5km i snöväder..slask o kallt..huga!

KÄNNER ni vilken positiv anda vi har i tråden just nu????

Betty, du är så välkommen tillbaka!!!!..:)
    Annelie, ha så treligt,
    Magda, kör egen träning, det funkar med....om man vill, att bara ge sig ut och GÅGGA 20 min känns oerhört bra efteråt, speciellt innan en påskmiddag!

Jag startade en ny blogg nu, EGEN alltså för att jag ska kontrollera dteta nattätandet som funnits i en vecka....måste slkuta, så lätt att fastna i att dte är ok att vräka i sig från skafferiet då!!!!

Puss på er alla glada tjejer

JJ, Gud va god den chokladen lät
    Jag e bjuden på flyg+kryssning till Finland nästa tisdag i stlm, så då kanske ja köper nån GOD choklad i stlm!!!!

Puss på er

• SvenskEngelsk

Glad påsk alla

tack Betty!!!

• SvenskEngelsk

Nu e det klart
    Sakna mig inte tisd-torsd
    Blir bjuden upp till stlm, sen kryssning på paradise, sen en natt på Hotell i stlm med 3 rätters!
    jesus!

Detta är mer en dröm än sanning i mitt förflutna!!!

Imorgon då jag vaknar är det GYMMET!

Precis tränat 30 min dvdn...

Åt ju gotte mm på jobbet, helt uppblåst

• SvenskEngelsk

GRATTIS BETTY!!!!!!!

Precis gjort mig klar innan jobb
    Sprang till gymmet i city, tränade styrka, sen sprang jag hem!!!! Så underbart skönt nu efteråt..fast träningsvärk som attan av Blossoms tränings dvd, lite andra muskler än vad jag kört på gym ju!!!!

Ja, kryssning ska bli underbart kul, tisd- onsd, sen blir det Etiopisk resturang på Sveavägen innan fotbollskväll på Olearys Slussen onsdag kv, SWEDEN-BRAZIl spelar, och vi delar de stora intresset FOTBOLL!!!! Sen hotell innan ja åker hem torsd! Sen åker han till nya jobbet på malta, så då är de ett tag tills vi ses...Men INGA hinder..Utan bara fördelar..:)
    hihi!!!

kakis. UNDERBARt med positivitet!Mr Right med..hihi!!!!

Jag har 3 dagar utan skit nu ju....det SKA gå bra!
    Hyn blir ju BLÄ av choklad, ost mm!

• SvenskEngelsk

Hej sötisar
    Jobbat kväll igen nu, dag + dag kvar! SEN ledig till Stlm, Helt sjukt kul med allt!
    Lyx som en saga, trodde jag aldrig!

Känns så bra idag, tränat, sprungit och åt smörgåstårta på jobbet skiitgod, jag åt INGET av brödet samt inget klet, utan massa kött + räkor+ grönt, kände dock i magen av den lilla majonäs som kom ner, ONT i min mage!!!

Tur är det väll med då attt Min nya kärlek inte åter majonäs + att han älskar att träna / springa!!!

ha en fort bra PÅSK!

• SvenskEngelsk

Hej alla hjärtan såhär i påskens slutskede
    Har ni det bra?

Jag har det kanon ( såklart eller ? haha)
    Jobbat, och jag försov mig imorse, HERREGUD, jobbet väckte mig 07.-10, " Sara sover du "..haha, ingen cykel hemma så jag klädde snabbt på min löparkläder och sprang till jobbet, var där 07.35, sen dess har jag haft migrön, men åt en kanon god frukost med hembakt grvt bröd, ägg, sill mm,
    Sedan eftersom SOLEN lyser och man är så GLAD och lycklig, så tog jag snällt på mig köparskorna igen kl 16 då det var dags att gå hem, och sprang helt bort från hemmets håll, så det blev 4.7km den rundan, sammanalgt drygt 6km idag!
    Så glad, och att äta sent + onyttigt går plötsligt som på räls, men kroppen är ju i olika faser, med behov av socker, kolhydrater som sagt med mkt träning osv...Så det är ju inte så farligt!

Ska laga pasta nu!.....SÅKLART!

TINA: Tack min solstråle, ska försöka ej prata om mannen i denna tråd, kan av vissa tyckas som SÅKLART OT, och jag ska försööööka
    Men MÅ BRA GÖR JAG sedan länge allafall! med eller utan man!

Sätta på Step up 2 nu!

Puss o kram

• SvenskEngelsk

Härligt Pepp talk från dig Betty!

Och OM Jag kunde med, som åt pizza, lösgodis,kakor, sket im otion, SÅ KAN ALLA ANDRA MED!

men bestäm ER!

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger